Testimoni Pengguna Baju Tulang Belakang / Testimoni Back Support

"BAGAIMANA SAYA BOLEH BANTU ANDA HILANG SAKIT BELAKANG DAN PINGGANG KURANG DARI 1 BULAN SEPERTIMANA PELANGGAN SAYA YANG LAIN"
.




Dulu masa kawe tak sakit, kawe tak pernah kisah pun pasal tulang belakang ni. Sekarang ni bila dah sakit baru padan muka. Nak berdiri sakit, nak duduk sakit, nak baring sakit.. apa benda pun tak boleh buat. Korang yang muda tu jangan tak peduli pasal tulang belakang ni bila dah berumur sikit, sakit macam ni dah tak guna dah. Alhamdulillah ada barang macam ni ... lega la sikit belakang kawe...
-poknik (labuan)

"Tiada lagi produk sebegini di pasaran , jika sebelum ini banyak masa saya buang , duit apatah lagi.. dah macam2 supplemen saya amalkan tapi masalah sakit belakang tak hilang hilang , sejak berhubung dgn tuan , baru saya sedar saya mengambil mudah postur saya sehingga kan kerja saya terganggu...

tak sangka betul lah , postur lurus je masalah yg dihadapi bertahun2 hilang , 
-Abg mad ( serdang )
.
"Sejak saya guna back support... Baju kesihatan ni..rasa sakit tulang belakang telah semakin berkurang.. saya mmg ada masalah scoliosis yang berkaitan dgn tulang belakang..
bila saya guna baju kesihatan ni... saya tidak kelihatan begitu bongkok ketika berdiri dan memudahkan aktiviti harin saya.. dan saya berasa sungguh selesa dgn produk
keluaran dripada phak anda.."
- Safik ( nilai )



 LIKE FACEBOOK KAMI à BONEGEAR
FOLLOW INSTAGRAM KAMI à SIFU_BACK_SUPPORT



 WHATSAPP "BTB" ke +6017- 7697364

 WHATSAPP "BTB" ke +6017- 7697364

 WHATSAPP "BTB" ke +6017- 7697364





Post a Comment