Awet muda seperti park han byul

Rahsia awet muda yang wajib semua orang tahu apabila usia sudah memasuki awal 30-an.

Rahsia awet muda, Tahukah anda pada usia awal 30-an kadar kolagen di dalam badan seseorang akan mula berkurangan? Pada waktu ini anda akan mula mendapati kulit muka akan mulai menampakkan tanda - tanda seperti kulit muka kendur, kedutan halus sekitar mata dan tepi mulut. Kulit muka tidak sekencang seperti awal 20-an. Kulit mula nampak suram dan kusam. 

Amalan pemakanan yang tidak teratur, diet pemakanan yang kurang nutrisi, kerap tidur lewat, tekanan hidup yang tinggi akan menambahkan lagi masalah kulit yang sedia ada. Maka tidak hairanlah wajah anda akan nampak lebih tua dari usia anda.

Rahsia awet muda, selain pengambilan pemakanan yang berkhasiat anda boleh mengamalkan pemakanan kolagen kerana kolagen mampu mengembalikan keremajaan kulit. Terdapat pelbagai lambakan jenis kolagen di pasaran yang boleh dimakan. pastikan ianya berkualiti dan tidak mengandungi bahan - bahan terlarang yang boleh menjejaskan kesihatan anda di masa hadapan.

Rahsia awet muda bukan lagi rahsia kerana semua orang mampu memiliki awet muda jika mengamalkan pemakanan yang berkolagen.

Kolagen Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang sangat hebat dan berkualiti tinggi terbukti telah membantu ramai wanita Malaysia untuk sentiasa kekal awet muda.

Rahsia awet muda dikalangan wanita kini bukan lagi rahsia tau..

Jom mari kita berkenalan dengan produk Shaklee yang sangat awesome ni !!!


Shaklee Kolagen yang sangat power menegangkan dan memudakan kembalikan kulit kusam anda!

Tampak lebih muda
  • Collagen sangat bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
  • Kulit akn kurang kering dan elastisi akan bertambah baik.Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan. Dalam kes saya, tanda penuaan dibelakang tangan saya telah hampir hilang.

Rasa Lebih Muda
  • Collagen adalah sama  penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan Calcium. Collagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
  • Collagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
  • Baik untuk mata. Kornea memerlukan collagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh collagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat collagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin menua.


Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee:

1) Kolagen dari sisik ikan merah

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

2) Ekstrak biji Camellia japonica

Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3) Ekstrak Pfaffia

Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica membantu formulasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikut amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4) Elastin daripada kolagen ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5) Vitamin B dan Vitamin C

Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

6) Ekstrak kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7) Lactobacillus acidophilus

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Testimoni wanita yang kembali awet muda dengan mengamalkan Shaklee Collagen Powder !

Testimoni Shaklee Collagen powder

Testimoni Shaklee Collagen powder

Testimoni Shaklee Collagen powder

Testimoni Shaklee Collagen powder

Mengapa Shaklee Collagen Powder ini diambil daripada sisik ikan merah? Sebabnya ialah ia mempunyai kadar penyerapan yang tinggi dan sebab utama keberkesanannya juga boleh dilihat seawal 8 minggu (ujian klinikal). Ada pengguna juga dapat merasai kelebihannya seawal beberapa hari penggunaan, ikut badan individu itu juga.
Rahsia Awet muda adalah keutamaan anda..
Dapatkan satu untuk yang tersayang...sangat dijamin anda akan berpuas hati dengan Collagen terbaik ini. Jaminan adalah 100% semulajadi. Tiada langsung bahan kimia terlarang atau berbahaya digunakan di dalam produk ini! Dijamin HALAL dan lulus KKKM Malaysia.

Boleh hubungi:
Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
 Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
 Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com

Ingin beli terus secara online? Klik sahaja button dibawah !

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook 



Apabila wanita mencapai umur 30 tahun ke atas, kulit mereka akan mula mengalami penurunan paras kolagen dalam kulit. Proses ini berlaku mengikut usia dan berlaku secara perlahan - lahan di dalam badan wanita. Kulit akan mula kurang anjal, dan mudah kering. Keanjalan yang hilang menyebabkan kulit muka nampak suram dan tidak bercahaya - cahaya seperti di zaman usia muda 20 an. Maka tak hairan lah wanita sangat obses dengan makanan - makanan tambahan seperti kolagen di mana ia mampu mengembalikan keanjalan kulit dan menjadikan kulit kembali muda remaja seperti awal 20 an. Hebat kan?


Apakah rahsia kulit awet muda ?

Namun begitu selain daripada amalan pemakanan kolagen yang mampu menjadikan kulit kembali awet muda ada banyak cara lain untuk membuat kulit anda nampak kembali muda. Seperti mengamalkan pemakanan gaya sihat dan mengamalkan gaya hidup sihat seperti berjoging dan bersukan.

Amalan gaya hidup dengan mengamalkan pemakanan yang berkhasiat serta tinggi serat dan fiber seperti sayur - sayuran hijau serta pelbagai jenis buah- buahan sangat bagus untuk mengekalkan kulit agar sentiasa nampak awet muda serta antioksidan tinggi seperti Annete Larkins. Dia adalah ikon yang membuktikan pengamalan memakan sayuran dan buahan mampu melambatkan penuaan!


Makanan yang kaya dan tinggi oksidan seperti buah berry, mengkudu, anggur, lobak unggu dan banyak lagi sangat bagus untuk kulit agar kekal muda dan cantik. Makanan antioksidan bertindak menghalang radikal-radikal jahat merosak tubuh badan kita dan ini lah yang membuatkan kulit manusia tampak lebih muda. Makanan antioksidan seperti VIVIX adalah salah satu contoh himpunan makanan yang sangat tinggi antioksidannya ternyata mampu merawat kulit agar kembali muda dan kekal awet muda!


VIVIX dibuat dari anggur muscadine yang sangat jarang dijumpai dan jarang dijual di pasaran terbuka kerana ia sangat sukar diperolehi.Fizikalnya yang sangat unik kerana saiznya yang menyamai saiz sebiji bola golf! ternyata mempunyai khasiat yang sangat tinggi dan tidak ternilai dari segi perubatan kerana kehebatannya mampu memperbaiki DNA yang telah rosak di dalam badan manusia serta merupakan antioksidan yang sangat ampuh!

Rahsia kulit wanita awet muda terutamanya untuk wanita berumur 35 tahun ke atas.

VIVIX adalah tonik terbaik yang mampu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan manusia maka tidak hairan lah sesiapa yang memakan VIVIX akan kelihatan sangat muda dan bebas dari masalah kesihatan yang kronik.



Bukan sahaja kulit tampak awet muda malah turut membantu menyelesaikan masalah penyakit yang berbahaya seperti Psoriasis atau pelbagai jenis kulit.
Bagaimana seorang pesakit kanser telah sembuh hanya dengan mengamalkan makan VIVIX sepanjang rawatan dan lihatlah perubahan kulit wajahnya yang sangat kelihatan muda walaupun usia sudah menjangkau 50 an!




Bagi anda yang teringin kembali untuk kelihatan awet muda seperti usia 20 an anda boleh mengamalkan ViVIX dari sekarang. Jaminan VIVIX adalah 100% semulajadi bebas dari segala pewarna tiruan, perasa tiruan, dan pelbagai bahan kimia berbahaya. 


Nak tahu Rahsia kulit awet muda !

Sila hubungi : 017-7697364
.
******Shaklee produk 100% natural*****
.
Lagi testimoni Ostematrix (vitamin calcium) paling cepat memberikan kesan seawal 1 hari.
.
Pembuangan lawas
.
Booster energy yang pantas khas untuk org yang insomnia atau sukar tidur malam.konfem esok bangun lewat..:)
.
Pengamal diet Atkin anda sangat disyorkan mengambil ostematrix terutama untuk mereka yang selalu terkena kejang otot waktu bangun pagi..base on pengalaman sendiri.konfem x menangis lagi..:)
.
Harga mampu milik dan mampu beli.
.
Whatssap 017-7697364 jika berminat


 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT

====
ANDA WAJIB BACA INI !
====


Vitamin E dikenali juga sebagai ‘vitamin seks’ selain daripada berfungsi sebagai vitamin anti-penuaan yang tinggi antioksida. .

Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone.
.
Uniknya Vitamin E Shaklee kerana ia turut dilengkapi dengan Selenium. Jumlah selenium yang mencukupi sangat penting dalam mencapai puncak prestasi seksual.

Satu - satunya produk vitamin yang bebas bahan kimia dan dijamin 100% semulajadi/ natural.

Hubungi untuk pembelian:
Agent PG: 017-7697364

 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT

====
ANDA WAJIB BACA INI !
====

Kalsium tetsangatlah penting untuk ibu mengandung. Ini sangat penting ye ibu2 kerana waktu ini adalah waktu dimana anda berkongsi segalanya dengan baby anda. Isu kekurangan kalsium tak boleh dipandang remeh ye. Tulang adalah organ plg pnting untuk bdan manusia.
.
Ostematrix a.k.a vitamin calcium.
.
Tak semua vitamin calcium di pasaran ada magnesium, boron , zink, kuprum dan vitamin D seperti ostematrix.
.
Vitamin D membantu meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus utk meninggikan ketumpatan tulang.
.
Magnesium ion positive no 2 paling penting dlm badan.sgt bgus untuk org sakit jantung.
.
Zink,boron,dan kuprum memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot dan menghalang athritis.
.
Siapa perlu ostematrix?
-vegetarian
-kurang terdedah kpd cahaya matahari
-umur 55 thn ke atas
-wanita hamil
-masalah tulang rapuh

*******Shaklee vitamin 100% natural*****
----------------------------------------------
Whatssap 6017-7697364 for details.
----------------------------------------------
.


Hadiah terbaik untuk mak ayah....
.
Takkan tak risau tengok mak ayah kita  asyik mengeluh sakit kaki. Apakata bagi sebotol kat dia.Oste satu- satunya vitamin calcium yg sangat pantas menyembuhkn segala macam sakit tulang ni. Terbukti dah ramai yg mmg simpan stok stiap bulan sbb mmg best gile mkn vitamin ni ! .
Kalau nak tahu ni mmg Vitamin plg laris terjual!
.
Vitamin untuk semua peringkat umur!
.
Vitamin khas untuk semua jenis penyakit tulang!
.
Satu-satunya jenama vitamin yg 100% semulajadi!
.
Sorry ye awak2 semua , produk Shaklee takde pengawet, pewarna dan bahan terlarang digunakan ye..hanya yang natural semulajadi je ye !!
.
Apalagi whattssap laju2 +6017-7697364.


Tak sanggup nak minum air berkarat hari - hari? Nak beli penapis air mahal bebeno ye...?
.
Tak moh risau dah...nak kabo barang baik je ni ha...penapis air paling praktikal dan selamat. Mudah alih plak tu...tak payah dah nak pening nak gantung kat ne.. nak letak dalam peti ais / bilik / atas meja / travel jauh ( x yah beli air mineral blh jimat lg) pun blh...
.
Ni xde jual kat kedai tau! Agent sprti sy je jual.
.
Boleh turas sampai 80 gelen air !!!
.
Dapat free 3 filter. 1 filter blh turas 80 gelen...jimat kauuu!!
.
Filter dibuat dari tempurung kelapa 100% bebas kimia dgn teknologi terkini !! .
Harga jimat sungguh .!!!
.
Senang nak handle dan mudah digunakan.
.
Moh pm saya/ whatssap 017-7697364




Cara - cara merawat masalah Keputihan yang teruk .

Harini nak cerita tentang masalah keputihan yang selalu terjadi kat orang perempuan ni. 

Keputihan ada banyak jenis ada yang jenis normal dan ada yang jenis tak normal dimana ia mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan dan berubah warna kecoklatan. Bila ia jadi tak normal maka kita sebagai orang perempuan wajib bertindak cepat sebelum melarat teruk.




Keputihan ni ada banyak jenis :

1. Berwarna Putih 
Cairan keputihan Berwarna putih biasanya keluar pada saat menjelang dan pasca menstruasi, namun patut anda waspada jika pada saat cairan keluar disertai dengan gatal dan bau yang tidak sedap seperti bau anyir. Hal ini menjadi tanda-tanda infeksi yang wajib diperhatikan doktor.

 2. Berwarna Jernih dan Elastis 
Cairan yang berwarna jernih biasa juga akan menghampiri anda pasca menstruasi, awalnya cairan ini berwarna pekat namun lama kelamaan menyerupai cairan hingus, cairan ini merupakan pertanda bahwa anda sedang dalam masa ovulasi.

3. Berwarna Kuning 
Cairan keputihan berwarna kuning yang keluar dari organ kewanitaan anda patut berwaspada. Boleh jadi organisme kuman tumbuh dan bersarang pada organ kewanitaan anda. Biasanya organisme ini masuk dalam tubuh anda melalui hubungan seksual, waspada pula bahayanya boleh jadi ini merupakan gejala dari infeksi gonorhoe, klamida dan trichomonas. Keputihan jenis ini disebabkan oleh bakteri jahat jenis mycoplasma hominis, bakteri gardnerella vaginalis juga tipe prevotella dan bacteroides. Faktor penyebab bakteri ini masuk dalam tubuh anda adalah IUD, merokok,menggosok area kewanitaan terlalu kuat dan lama.

4. Berwarna Coklat 
Biasanya keputihan warna coklat terjadi kerana periode haid, eliminasi endometrial, kehamilan di awal, menopouse atau sebagai tanda penyakit alat kelamin anda. Keputihan abnormal yang bercirikan adanya penyakit iaitu di tandai dengan cairan yang dikeluarkan disertai dengan rasa nyeri pada pinggang dan belakang anda, cairan berbau tidak sedap. Hal ini patut anda berwaspada ditakuti ini merupakan tanda awal penyakit kanser serviks atau pelvis inflammatory disease. 

5. Berwarna Abu-abu 
Jika cairan keputihan anda berwarna abu-abu dengan disertai gatal, bau tidak sedap dan bengkak kemerangan pada sekitar mulut kewanitaan anda, sebaiknya hal ini mendapatkan perhatian serius dari doktor kerana boleh disebabkan oleh bakteria berbahaya. berbahaya adalah warna abu-abu dengan garis darah dan bersifat encer. Kemungkinan anda sedang mengalami kanser. Adapula jika cairan anda terinfeksi bakteri non spesifik kemungkinan gejalanya ditimbulkan kelebihan hormon estrogen.

 6. Berwarna Hijau Cairan 
keputihan berwarna hijau jika debit dari cairan ini keluar dengan jumlah besar yang disertai dengan adanya aroma busuk dan nyeri yang berlebih pada organ kewanitaan, anda patut berjaga-jaga ini boleh jadi pertanda dari infeksi organ reproduksi. Biasanya penyebab cairan keputihan berwarna hijau adalah adanya infeksi oleh protozoa iaitu Trichomonas vaginalis. Pada tingkatan yang parah anda akan mengalami rasa panas dan gatal di sekitar kewanitaan , kemungkinan ini akan disebabkan oleh Nisseria gonorrhoe atau GO. Meskipun tidak semua keputihan berbahaya akan tetapi jika anda mengalami keputihan berwarna, berbau , timbul rasa gatal di area kewanitaan . Anda harus waspada, seperti yang diuraikan di atas. Keputihan (flour albus) merupakan pertanda anda mengalami masalah pada kewanitaan anda. Keputihan juga dapat disebabkan oleh pola kehidupan anda yang tidak dapat menjaga kebersihan area kewanitaan dan pola hidup yang seimbang.

Punca Berlaku Keputihan:


  • Keputihan atau lendir faraj berubah akibat perubahan hormon, perubahan mental, jangkitan, ubatan, penyakit dalaman. Wanita mempunyai kitaran haid yang dipengaruhi oleh hormon.
  • Keputihan akan bertambah cair ketika ovulasi dan bertambah likat ketika hampir haid.
  • Wanita yang dalam keadaan terangsang seksualnya juga boleh menambahkan lagi keputihan yang dialaminya.
  • Keadaan stres mental juga boleh mengakibatkan perubahan hormon dan mengakibatkan keputihan berlebihan.
  • Begitu juga dengan penyakit dalaman seperti penyakit kencing manis, tiroid juga mengakibat ketidakseimbangan hormon dan cenderung kepada penyakit.
  • Penyakit yang paling biasa menyebabkan perubahan lendiran faraj adalah jangkitan seksual seperti Bacterial vaginosis, Candida vaginitis, Trichomonas vaginitis, Gonorea, Chlamydia atau herpes.
  • Setiap satu jangkitan mempunyai sifat lendiran dan bauan tertentu. Dapatkan nasihat doktor untuk memastikan bahawa keputihan itu adalah cuma lendiran faraj biasa dan bukannya disebabkan oleh jangkitan.



Terdapat cara tambahan untuk mencegah keputihan wanita:
  • Pastikan bahagian dalam celah peha anda dibersihkan dengan sempurna. Jika tidak, warna kulit bahagian dalam akan bertambah gelap.
  • Penggunaan tuala wanita dan panty liner boleh mengundang kehadiran kulat. Jadi, pastikan anda sentiasa menjaga kebersihan alat sulit memasing.
  • Elakkan memakai seluar dalam yang terlalu ketat serta diperbuat daripada kain nilon.
  • Kurangkan kekerapan pengambilan ubat antibiotik.
  • Jika boleh, hindari pengambilan pil perancang keluarga.


Rawatan apa yang terbaik untuk Keputihan ini?

Set keputihan yang terdiri daripada Alfafa Complex dan Garlic Complex sangat membantu mengurangkan gejala keputihan yang merbahaya.


              

Alfalfa Complex
  • Mencuci hati, darah dan usus - Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  • Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.
  • Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

Garlic Complex
  • antibiotik semulajadi untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  • menghalang alergi - hidung sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema dan hepatitis.
  • mempertingkatkan sistem penghadaman - kembung perut, gastrik, ketidakhadaman, malah mampu menentang bakteria H.pylori dan menghalang ulser gastrik. 
  • menstabilkan glukos di dalam tubuh
  • menurunkan kolesterol
  • menurunkan darah tinggi
  • detoksifikasi

Apa kata mereka yang telah mencuba dengan set keputihan ini:







Bagi anda yang ada masalah keputihan ini saya sangat syorkan anda mengambil Garlic dan Alfafa. Boleh whatssap no ini 017-7697364 untuk pembelian.


Transfer your money safely using Western Union

Customer out from Malaysia can make a payment through Western Union 

Payment to: 
  1. first name : Amyrullmunirah
  2. Last name : Tulimin
  3. Address : No 3, Jalan Mawar 26, Taman Mawar , Pasir Gudang , 81700 Johor,      Malaysia
  4. Phone number : +60177697364
  5. DOB : 7 August 1983
  6. Amount (RM) : Email for the price - leowills@hotmail.com / Whatssap me for the price +60177697364

After make a payment please inform me your details : 

IMPORTANT !



Thank You,

Amy Munirah

 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT

====
ANDA WAJIB BACA INI !
====



 


Siapa yang ada masalah air paip yang berkarat , kotor, kekuningan, ada kesan tanah dan berkeruh?

Saya nak syorkan penapis air yang sangat praktikal dan mampu milik ni. 

Ciri-ciri Penapis Air Shaklee :

1. Rekaan penapis air sangat SMART! Indicator Auto bijak akan beritahu bila boleh tukar filter!

2. Tuang air dan boleh terus minum.Boleh tapis di mana - mana sahaja!

3. Penapis semula jadi - Diperbuat dari tempurung kelapa.

4. Kos maintenance sangat jimat.

5. Nampak kecil tapi boleh tapis air sehingga 80 Gelen!!!

6. Sesuai untuk di bawa travel. 

7. Jimat kos pembelian air mineral yang mahal!

8. Sangat sesuai untuk orang bujang! Tak perlu minum air karat lagi!

9. Sangat sesuai untuk kediaman lama yang masih menggunakan sistem perpaipan lama ( Besi bergalvani - masalah karat yang kritikal)

10. Mereka yang bekerja di kawasan perindustrian.






Penapis unik ini sangat mudah di guna dan sangat praktikal dan boleh di bawa kemana - mana sahaja.

Bolrh hubungi / Whatssap : 017-7697364 untuk pembelian.


 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT

SENARAI HARGA PASARAN PRODUK SHAKLEE BERKUAT KUASA 1 APRIL 2015

CAJ PENGHANTARAN
(RM6-10 SEMENANJUNG / RM10-20 SABAH&SARAWAK)



Sila hubungi Amy (Pengedar Pasir Gudang Johor)

 Call/SMS/Whatssap: +6017 7697364 untuk dptkan harga diskaun ~25%




Bil.
Item Code/
Kod
Description/
Penerangan
Size/
Saiz
UV/ Point
Retail Price/
Harga Pasaran
A.
Gold Ambassador
1
MPEB22
Gold Ambassador-Pak 1 (Eng/BM)
0
402
1665.79
2
MPEB23
Gold Ambassador-Pak 2 (Eng/BM)
0
407
1705.54
3
MPEC22
Gold Ambassador-Pak 1 (Eng/Chi)
0
402
1665.79
4
MPEC23
Gold Ambassador-Pak 2 (Eng/Chi)
0
407
1705.54
B.
Healthy Beauty
1
00P156
Enfuselle Basic System Normal-Oily
0
84
321.98
2
00P157
Enfuselle Basic System Normal-Dry
0
90
344.50
3
00P161
ProSante Hair Care System
0
95
377.63
4
14581
Gentle Deep Foaming Cleanser
150 ml
31
126.14
5
14582
Soothing Radiance Whitening Softener
150 ml
35
146.28
6
14583
Daily Defense Whitening Essence
30 ml
60
244.86
7
14584
Ultimate Protection Whitening Lotion
50 ml
52
212.00
8
14585
Overnight Renewal Whitening Cream
48 g
59
238.50
9
14586
Spot Whitening Treatment
10 ml
39
159.00
10
31642
Nourishing Scalp Treatment
59 ml
25
99.38
11
31643
Lightweight Conditioner
296 ml
18
70.23
12
31644
Replenishing Conditioner
237 ml
18
71.55
13
31690
Revitalizing Shampoo
296 ml
18
70.23
14
31691
Purifying Shampoo
237 ml
16
66.25
15
31697
Long Lasting Finishing Spray
237 ml
15
62.28
16
32504
Purifying Toner
177 ml
22
83.48
17
32505
Hydrating Toner
177 ml
22
83.48
18
32537
Balancing Moisturizer
59 ml
24
88.78
19
32540
Eye Treatment
14 ml
13
55.65
20
32543
Hydrating Cleansing Lotion
177 ml
27
102.03
21
32544
Hydrating Moisturizer
48 g
28
103.35
22
32554
Purifying Cleansing Gel
177 ml
25
94.08
23
39078
Herbal Blend Multi-Purpose Cream
4 oz
7
29.15
C.
Healthy Home
1
00159
Fresh Laundry Concentrate
5.5 lb
21
84.80
2
00307
Soft Fabric Concentrate
32 fl
10
42.40
3
00P200
Get Clean Water Starter Pack with Water Refill 3 Pack
0
80
487.60
4
52114
GCW Pitcher Only
0
39
238.50
5
52116
GCW Filter (3 Pack) Only
0
28
170.66
6
52117
GCW Housing Kit Only
0
18
109.18
D.
Healthy Nutrition
1
10104
Sustained Release Vita-C Plus
180
23
98.05
2
10112
Vita E Complex
120
38
157.94
3
10113
CarotoMax
30
19
78.44
4
10126
Peppermint Ginger Plus
90
12
47.70
5
10127
Garlic Complex
60
13
50.35
6
10128
OsteMatrix
120
16
64.66
7
10131
Vita Lea Iron Formula
120
23
94.08
8
10159
Alfalfa Complex (S)
330
13
56.98
9
10162
Alfalfa Complex (L)
700
25
103.35
10
10163
Lecithin
180
11
55.65
11
10164
B-Complex
120
13
56.98
12
10236
OmegaGuard
90
35
144.16
13
10320
Vivix
150ml
118
503.50
14
10330
DTX Complex
90
40
164.30
15
10620
GLA Complex
60
24
96.73
16
10621
Chewable Vita-C Plus 100mg
90
9
39.75
17
11001
Meal Shakes - French Vanilla
544g
31
120.58
18
11002
Performance Orange
539g
21
87.45
19
11003
ESP Soy Protein Isolate Powder
850g
39
159.00
20
11004
Advanced Joint Health Tablet
60
31
131.44
21
11005
Vita-Lea for Children
60
28
117.66
22
11006
Phytocol-ST
120
49
208.82
23
11007
Herb Lax
120
12
55.65
24
11009
Zinc Complex
120
8
35.78
E.
Healthy Weight
25
11008
Cinch Tea Mix
28 sticks
27
138.86
26
11010
Vanilla - Cinch Shake Mix Canister
15 sv
37
183.38
27
17022
Chocolate - Cinch Shake Mix Canister
15 sv
37
183.38
28
17023
Cafe Latte - Cinch Shake Mix Canister
15 sv
37
183.38
F.
No Freight Charge
1
10320
Vivix
150ml
118
503.50
G.
Sales Aid
1
00L055
Phytocol and OutSmart Your Cholesterol Booklet
0
0
1.06
2
03EB03
Dist. Apps. Form (Eng/BM) x 10pcs
0
0
3.18
3
03EB04
Opp. Kit (Eng/BM) without Dist. Apps Form
0
0
68.90
4
03EC03
Dist. Apps. Form (Eng/Chi) x 10pcs
0
0
3.18
5
03EC04
Opp. Kit (Eng/Chi) without Dist. Apps. Form
0
0
68.90
6
L0022
Product Guide (Eng/BM/Tamil)
0
0
8.48
7
L0023
Product Guide (Eng/Chi)
0
0
8.48
8
O0062
Shaklee Shaker - 400ml
0
0
10.60
9
O0084
Car Sticker
0
0
2.12


Produk Keluaran Shaklee adalah 100% Semulajadi Bebas Bahan Kimia



Kami menawarkan pengeposan ke seluruh dunia. 


Interested to buy ?

Kindly email to Leowills@hotmail.com
or Whatssap +60177697364 


Payment for International Customer : Clik picture