Thursday, April 9

Kelebihan dan Kebaikan Meal Shakle | MealShake Shaklee

Meal Shake Shaklee
Perbezaan Meal Shake Shaklee

Meal Shake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi buah-buahan, sayur-sayuran , 
kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain, dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobin,lactoferrin, bacteriolysin, dan sebagainya.

Meal Shake dihasilkan untuk semua golongan seperti bayi, pelajar, kanak-kanak sedang membesar, ibu mengandung, para atlet,pengamal sayuran, orang sedang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shake Shaklee merupakan pilihan yang bijak.

Manfaat Utama Meal Shake
  • Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama denganvitamin larut lemak.
  • Membekal Nutrisi Kepada sel tubuh
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) membantu membina sel-sel kulit, rambut, kuku, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • Membantu Tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, Zink, Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah
Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi
Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan Rasanya
Minuman yang lazat di ambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.


Rekomendasi

Campurkan 2 sudu besar Meal Shake bersama Energizing Soy Protein dan Performance (Perut kosong) atau diminum begitu sahaja.


Hanya 20 kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur atau dikisar bersama buah-buahan, Shaklee Energizing Soy Protein atau dengan apa jenis minuman kegemaran anda. Lazat dinikmati dalam air sejuk.

"Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit"
Saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Pasir Gudang Johor. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh dunia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.


Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
 Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
 Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com


DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...