Saturday, April 5

Kebaikan Vitamin C SUSTAINED RELEASE VITA C 500mg SHAKLEE yang ramai orang tak tahu!

 SUSTAINED RELEASE VITA C 500mg






Perbezaan Shaklee
"Sains Pembebasan berterusan secara semulajadi" vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstark dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.



Amaran!
1 batang rokok melupuskan 50-100mg vitamin C
Keresahan akan mempercepatkan penyusutan Vitamin C
Kontraseptif dan pil penahan sakit akan menyusutkan Vitamin C yang banyak
Terlebih dos vitamin C (melebihi 12 kapsul) akan menyebabkan sedikit cirit birit.

Perokok Tegar


Adakah Anda Tahu?
Haiwan menghasilkan Vitamin C mereka sendiri, seperti, arnab mampu menghasilkan 18,000mg (18g) vitamin  C sedangkan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C. Tambahan pula vitamin C larut-air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Oleh yang demikian, adalah perlu untuk kita mengambil vitamin C setiap hari. Viatmin C tidak memberi kesan toksik

Arnab

Kajian dari Dr. James Scala telah menunjukkan, adalah selamat untuk mengambil 5,000mg (10 tablets) hingga10,000mg (20 tablets) Vitamin c sehari. Dr. paulin, yang menemui Vitamin c, mengambil 18g (18,000mg) sehari dan beliau adalah sihat secara fizikal pada umur 94 tahun.

Viatmin C Yang Memadai Dari Buah?
Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg vitamin C. Bua-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh yang demikian, buah yang tidak ranum mengandungi kandungan vitamin c yang sedikit. Kandungan vitamin C pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila di petik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.

Buahan Tinggi Vitamin C

Kandungan Vitamin dalam setiap jenis buah


Cadangan: 
Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 kali sehari, 2 tablet setiap hari (selepas makan)
Untuk melawan kanser, influenza, penyembuhan penyakit: 3 kali sehari, 2 tablet setiap kali

Tablet sebenar vitamin C dari shaklee


Hubungi Amy Sekarang : 

  Telefon : 017 - 7697364                                                                                                                  
   Email : Leowills@hotmail.com



Tak Sangka Vitamin C Shaklee sangat semula jadi!!!  Vitamin C terlaris dipasaran dan pernah menjadi fenomena!

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...