Monday, November 10

Omega Guard Menjaga Kesihatan Jantung Anda dengan Berkesan | Omega Guard Shaklee

        Penyakit jantung kekal menjadi salah satu punca utama kematian di dunia. Oleh itu, sokonglah jantung anda dengan senaman yang teratur, pengurusan emosi yang bijak, diet rendah lemak dan kolestrol dan secara saintifiknya disokong dengan produk-produk Shaklee yang sememangnya sangat berkesan. Omega Guard adalah vitamin Shaklee paling terbaik untuk kesihatan jantung.

Vitamin untuk Sakit Jantung - OMEGA Guard Shaklee


Pengambilan Omega Guard secara konsisten dan betul mampu menurunkan paras kolestrol anda dalam masa yang cepat. Minyak Omega Shaklee adalah minyak ikan paling terbaik didunia pernah dihasilkan oleh Shaklee.
Terdapat pelbagai jenis minyak ikan di pasaran boleh didapati namun begitu tahukan anda minyak ikan Shaklee adalah minyak ikan paling terbaik pernah dihasilkan. Ianya diekstrak dari ikan laut sejuk (sardin,mackerel,herring,anchovies) di perairan laut jepun. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk omega di pasaran, Omega Guar merupakan minyak ikan paling tulen didunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega  3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega 3 EPA dan HDA.
   
     Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard berbanding kaedah biasa yang digunakan oleh kebanyakkan pengusaha kilang. Kebanyakkan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrakkan  minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien  malah tidak boleh menapis kandungan logam yang sangat membahayakan kesihatan manusia.

     Shaklee menggunakan kaedah ultratulen di mana melalui suatu proses penyukingan 3 molekul  untuk mengekstrakkan asid lemak omega 3 yang paling tulen  dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum , merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (Polichlorinated biphenyl - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik)

Manfaat utama Omega Guard:

1 - Asid Lemak - Omega 3 dan badan manusia tidak mampu untuk menghasilkannya.
2 - Mencegah penyakit saluran darah dan strok - mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, obesiti, dll.
3 - Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - Sangat sesuai untuk
      kanaka - kanak dan orang dewasan yang sentiasa kekal cergas dan bijak!
4 - Meningkatkan sistem Imun dan menyihatkan paru - paru.
5 - Menentang Kanser.
6 - Memelihara fungsi - fungsi sendi
7 - Mencegah insomnia dan membantu mengjrangkan tekanan.


 Omega Guard Shaklee adalah produk minyak ikan tulen terbaik didunia!


Minyak Ikan Omega Guard Shaklee

Minyak Ikan Omega Guard Shaklee tidak dijual difarmasi tetapi anda boleh hubungi pengedar Shaklee.

Sila hubungi Amy Munirah untuk sebarang pembelian dan sebarang pertanyaan boleh dibuat di talian 017 - 7697364.

Bagi pembelian secara online boleh klik butang dibawah :








No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...