Saturday, November 1

Vitamin Shaklee Kegemaran Saya | Vivix Shaklee

       Dalam rangkaian produk vitamin Shaklee ada pelbagai jenis vitamin yang dicipta mengikut keperluan tubuh manusia dan ianya bukan tercipta di dalam waktu masa yang singkat tetapi ia tercipta mengikut tahun yang berbeza dan mengambil masa yang sangat panjang.Para saintis Shaklee telah menghabiskan masa bertahun - tahun lamanya untuk menghasilkan setiap produk Shaklee yang 100% semula jadi tanpa sintetik. Kesemua  produk ini sangat diterima pakai oleh ramai penduduk diseluruh dunia..

Tahukan anda Vitamin C adalah satu - satunya produk terawal yang berjaya di formulasikan oleh Dr. Forest C Shaklee pada awal tahun 1915 dan ia terus dipermajukan sehingga terciptanya Vita C sustaince Release dimana ia dicipta bagi dilepaskan didalam badan setiap beberapa jam di dalam tubuh badan manusia ..sangat hebat bukan?

Bercakap tentang Shaklee saya sangat suka nak cerita tentang produk yang satu ini....produk ini memang lain dari yang lain...saya telah membelinya sejak awal tahun haritu..sampai sekarang masih ada lagi...produk Shaklee yang saya maksudkan itu ialah VIVIX Shaklee. Ianya lebih dikenali sebagai minuman tonik semulajadi dan tahukan anda pada tahun 2010 VIVIX telah menjadi fenomena sehingga  telah terjual melebihi 1 juta botol di seluruh AS dan kanada sejak ia dilancarkan pada tahun 2008. Jumlah itu semakin tinggi saban tahun di seluruh didunia akibat keberkesanannya yang tidak mampu dinafikan lagi. Maka tidak hairanlah saya sudah jatuh cinta dengan tonik hebat ini sejak awal - awal lagi.
Gambaran sebenar penyakit kulit Psoriasis

Buat pengetahuan anda semua bermulanya saya mengambil Vivix ni ketika saya sedang mengalami keadaan yang   sangat teruk selepas saya menghidapi penyakit Psoriasis. psoriasis adalah penyakit kuno bermula ribuan tahun dahulu dan ia telah menyerang hampir 80% manusia dimuka bumi ini tanpa disedari. Penyakit ini masih tiada penawar hingga kini. Apa yang ada hanya langkah pencegahan serta mengurangkan infeksi sahaja. Psoriasis adalah salah satu penyakit kulit dan ianya tidak boleh berjangkit. Kajian mengatakan ia adalah berdasarkan genetik seseorang. psoriasis adalah penyakit kulit dimana proses pengelupasan kulit mati lebih cepat dari manusia normal.



                                                                                              APA ITU VIVIX?

4 kandungan utama VIVIX perlu anda tahu!


VIVIX adalah untuk semua jenis penyakit........
Bukan setakat kulit tapi merangkumi sluruh badan....
VIVIX yang sangat hebat sehingga terjual lebih 1 juta botol di dunia dan angka jualan terus meningkat!

Vivix khasiatnya merangkumi seluruh tubuh badan manusia..

Harian metro menyiarkan tentang produk VIVIX yang telah menjadi fenomena di AS dan Kanada
Kini penduduk Malaysia boleh menikmati kebaikan Vivix eksklusif dari Shaklee.

Testimoni Vivix

=========
KANSER
=========
Bagi mereka yang telah berpenyakit kanser anda boleh mencuba minuman VIVIX ini..di bawah merupakan salah seorang pesakit kanser yang telah sembuh setelah mengambil Tonik VIVIX ini selama beberapa bulan. Walau apa pun kita harus berusaha mencari penawar sakit dan jangan pernah berputus asa!

Dulu pengguna sekarang sudah menjadi Master  dalam bisnes Shaklee!



 #VIVIX  Vitamin Shaklee Kegemaran Saya#####
#VIVIX  Vitamin Shaklee Kegemaran Saya#####
#VIVIX  Vitamin Shaklee Kegemaran Saya#####
#VIVIX  Vitamin Shaklee Kegemaran Saya#####
#VIVIX  Vitamin Shaklee Kegemaran Saya#####







No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...