Bagaimana wang RM 1 juta boleh merubah hidup anda? | I am a Milliaonaire to be!

Opppsss..tajuk kali ini agak lain sikit ye....Apa yang bakal kita buat kalau tiba-tiba dapat duit RM 1 juta dalam akaun bank kita...humangaiiiiii!!!!!

Sungguh rare ini tajuk....hehehehe

Ok jom tengok gambar bawah ini....agak-agak cukup tak satu juta ni?

jangan aku lupa dunia macam ni sudah le...

OK ni list terbaik kalau dapat duit RM 1 juta.....pergh laju jer....

1) Invest dulu duit tu kasi beranak pinak...heheheh bijak tak aku?
2) Bawak satu family pergi umrah & haji....its a must ok...
3) Beli rumah cash...hahaha bajet nak rumah kondo paling tinggi sekali boleh tengok bintang malam2 buta...ngeeee
4) Backpackers seluruh dunia....teringin beb!
5) Beli hartanah banyak - banyak....fewwww!
6) Nyanyi hari - hari ...kalau aku dah kaya......huhuhuhuh!!!!!


Well, semua ini hanyalah impian...wajib big dream...itu semua adalah langkah - langkah awal untuk jadi kaya dan berjaya...seiring dengan usaha...sebenarnya banyak lagi benda boleh dibuat dengan sejuta itu...sedekah jangan dilupa ye...Jom kita terus berusaha dan berdoa agar cita-cita ini menjadi kenyataan ....Amin....!



Post a Comment