Monday, October 20

Bagaimana wang RM 1 juta boleh merubah hidup anda? | I am a Milliaonaire to be!

Opppsss..tajuk kali ini agak lain sikit ye....Apa yang bakal kita buat kalau tiba-tiba dapat duit RM 1 juta dalam akaun bank kita...humangaiiiiii!!!!!

Sungguh rare ini tajuk....hehehehe

Ok jom tengok gambar bawah ini....agak-agak cukup tak satu juta ni?

jangan aku lupa dunia macam ni sudah le...

OK ni list terbaik kalau dapat duit RM 1 juta.....pergh laju jer....

1) Invest dulu duit tu kasi beranak pinak...heheheh bijak tak aku?
2) Bawak satu family pergi umrah & haji....its a must ok...
3) Beli rumah cash...hahaha bajet nak rumah kondo paling tinggi sekali boleh tengok bintang malam2 buta...ngeeee
4) Backpackers seluruh dunia....teringin beb!
5) Beli hartanah banyak - banyak....fewwww!
6) Nyanyi hari - hari ...kalau aku dah kaya......huhuhuhuh!!!!!


Well, semua ini hanyalah impian...wajib big dream...itu semua adalah langkah - langkah awal untuk jadi kaya dan berjaya...seiring dengan usaha...sebenarnya banyak lagi benda boleh dibuat dengan sejuta itu...sedekah jangan dilupa ye...Jom kita terus berusaha dan berdoa agar cita-cita ini menjadi kenyataan ....Amin....!



2 comments:

mama iman said...

Micharl shumaker aku punya driver
aku pangil dia der
dia pangil aku sir...
la la la la

leowills said...

hehehe...tapi la ni Rm1 juta x sama macam dulu kan...

SURPRISE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA SETIAP HARI !

  𝗖𝗢𝗞𝗟𝗔𝗧 𝗠𝗢𝗜𝗦𝗧 𝗟𝗘𝗟𝗘𝗛 𝗘𝗫𝗧𝗥𝗔𝗩𝗔𝗚𝗔𝗡𝗭𝗔   Harga RM56 jer  Boleh tulis atas kek  Boleh add on Bouquet/Belon  Order Hari...