Monday, October 20

Bagaimana wang RM 1 juta boleh merubah hidup anda? | I am a Milliaonaire to be!

Opppsss..tajuk kali ini agak lain sikit ye....Apa yang bakal kita buat kalau tiba-tiba dapat duit RM 1 juta dalam akaun bank kita...humangaiiiiii!!!!!

Sungguh rare ini tajuk....hehehehe

Ok jom tengok gambar bawah ini....agak-agak cukup tak satu juta ni?

jangan aku lupa dunia macam ni sudah le...

OK ni list terbaik kalau dapat duit RM 1 juta.....pergh laju jer....

1) Invest dulu duit tu kasi beranak pinak...heheheh bijak tak aku?
2) Bawak satu family pergi umrah & haji....its a must ok...
3) Beli rumah cash...hahaha bajet nak rumah kondo paling tinggi sekali boleh tengok bintang malam2 buta...ngeeee
4) Backpackers seluruh dunia....teringin beb!
5) Beli hartanah banyak - banyak....fewwww!
6) Nyanyi hari - hari ...kalau aku dah kaya......huhuhuhuh!!!!!


Well, semua ini hanyalah impian...wajib big dream...itu semua adalah langkah - langkah awal untuk jadi kaya dan berjaya...seiring dengan usaha...sebenarnya banyak lagi benda boleh dibuat dengan sejuta itu...sedekah jangan dilupa ye...Jom kita terus berusaha dan berdoa agar cita-cita ini menjadi kenyataan ....Amin....!



2 comments:

mama iman said...

Micharl shumaker aku punya driver
aku pangil dia der
dia pangil aku sir...
la la la la

leowills said...

hehehe...tapi la ni Rm1 juta x sama macam dulu kan...

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...