Tuesday, January 6

Tips mudah minum ESP Soya Non GMO Shaklee


Salam dan selamat malam semua...

Ok hari ini saya nak share tips mudah minum ESP...

Rasanya ada ramai pengguna Shaklee yang buang botol- botol vitamin yang dah habis bukan?

So, saya cadangkan jangan bunag botol tu...

Botol tu boleh diguna untuk membancuh ESP / Cinch...

Botol Shaklee sangat berkualiti tau dan sangat handy...

Sesiapa yang tiada Shaker boleh guna semula botol - botol vitamin tu...

Kadang - kadang kalau tak sempat minum dirumah..

Saya akan standby 3 sudu ESP siap - siap dalam botol...

bangun pagi just tuang air masak dan goncang kuat - kuat...:)

Masuk dalam handbag terus bawak g kerja...minum dalam kereta.

Jangan risau tumpah ok..dengan syarat dah tutup dengan ketat...

Kat bawah ni saya share cara - cara nak guna botol kosong ni...


Minum ESP dengan cara mudah

Nak tahu pasal vitamin Shaklee? Boleh whatssap / Sms saya di 017-7697364
InsyaAllah saya akan cuba bantu untuk consultasi percuma.

Saya juga COD percuma sekitar pasir Gudang JB dan area Kota Tinggi.


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...