Sunday, January 11

Cara kuruskan badan dengan cepat dan efektif | Detox


Salam semua entry hari ini cerita tentang Detox ataupun detoks....

Detox sangat penting bagi memastikan kadar penyerapan vitamin dan nutrien daripada pemakanan seharian kita adalah 100% berkesan. Detox bukan sahaja sistem pelawasan, usus dan untuk kurus saja. Detox darah dan hati pun penting juga. Barulah rasa lebih sihat dan bertenaga.

Detoks paling mudah ialah dengan berpuasa dimana dengan cara mengosongkan perut selama 12 jam sangat membantu perut bekerja membersihkan usus dalam badan dari segala sisa makanan yang tertinggal dan toksin yang sudah lama berada di dalam badan manusia.




Detoks boleh juga di dapati dari pemakanan yang berkhasiat selain dari puasa. Di dalam Shaklee sendiri terdapat vitamin - vitamin yang sangat membantu untuk membersihkan anggota badan dari toksin berat ini.




Vitamin - vitamin Shaklee memang tidak asing lagi kerana memang terkenal dengan keberkesanannya bukan sekadar detoks sahaja malah untuk menguruskan badan, untuk kelestarian tenaga wanita dan lelaki. Selain itu bagi mereka yang suka detoks kebiasannya memeliki kulit yang seimbang dan cantik . Ini kerana kandungan toksin dalam darah mereka sangat rendah.

Detoks terbahagi kepada 3 iaitu detoks darah, hati dan usus. Detoks yang betul membantu anda untuk memliki kulit yang putih dan bercahaya - cahaya, badan menjadi lebih kurus dan langsing serta mengurangkan kadar penyakit dalam badan kerana semua organ dalam badan menerima sumber darah yang lebih bersih dari kandungan toksin dan kekotoran akibat cara pemakanan dan keadaan persekitaran yang tidak sihat.

Sebarang pertanyaan dan ingin mendapatkan vitamin Shaklee boleh hubungi Amy di 017 - 7697364.
Bagi mereka yang tinggal di kawasan Pasir Gudang dan Kota tinggi Joho boleh hubungi saya untuk pembelian COD juga disediakan.

Saya merupakan pengedar Shaklee di daerah Pasir Gudang Dan Kota Tinggi Johor.




Saya merupakan pengedar Shaklee di daerah Pasir Gudang Dan Kota Tinggi Johor.



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...