Friday, January 2

Vitamin Untuk kanak-kanak kekurangan vitamin | Vitalea for Children


Ramai ibu - ibu di luar sana yang sangat mementingkan kesihatan anak - anak mereka. Ini kerana ia sangat berkait rapat dengan imunisasi dan tumbesaran minda dan fizikal kanak - kanak. Kekurangan vitamin - vitamin penting ini boleh menganggu tumbesaran kanak - kanak.

Di dalam Shaklee, penyelidikan dan penciptaan sains untuk teknologi permakanan tidak hanya untuk orang dewasa tetapi ia merangkumi seluruh aspek malah sejak baby masih di dalam kandungan rahim lagi!


Tahukah anda dengan pengambilan Vitalea For Children mampu memberikan anak - anak anda keperluan vitamin yang sangat lengkap dalam proses tumbesaran minda dan fizikal mereka?

Vitalea For Children di cipta khas untuk kanak - kanak yang sangat susah untuk makan sayur - sayuran dan buah - buahan. Sedangkan vitamin ini hanya terdapat pada sayur - sayuran . Kegagalan ibu bapa memberikan keperluan ini boleh menyebabkan tumbesaran fizikal dan intelektual mereka terbantut. 

Sebagai ibu - bapa , pastikan anda tahu apa yang terbaik untuk anak - anak anda. Dapatkan Vitalea For Children sekarang dan sebarang pertanyaan boleh hubungi Amy 017-7697364.


Sempena bulan Januari ini Shaklee telah mengadakan promosi berganda dimana setiap pembelian3 botol anda akan menerima 1 botol PERCUMA !



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...