5 tempat menarik yang ingin dikunjungi !


Hi salam dan selamat petang semua!!!

Hmm hari ni dapat task untuk ceritakan tempat2 yang paling teringin untuk saya pergi....
Semua orang pasti ada tempat-tempat yang dia ingin sangat pergi dalam hidup dia, sama ada dalam negara atau luara negara...
So kat bawah ni saya ada listkan 5 tempat yang pasti saya akan pergi dan bakal masuk dalam whislist saya untuk tahun depan...yeahhhh

OK, jom kita terjah sama - sama yokkk...


image
Kota Makkah
Setiap orang islam wajib memasang impian untuk menjejakkan kaki di tanah suci ini...InsyaAllah!

image
Cameron Highland
                                                             
Pasti orang tergelakkan saya...hmmm takkan la tak pernah pergi cameron highland? kat dalam Malaysia je pun...Ye...memang ni lah satu - satunya tempat yang masih belum sempat saya kunjungi..dan saya sangat teringin nak sampai ke sini....



image
India

Ramai yang mempersoalkan India ...why India?..hehehehe suka hati sayalah...hmm sebenarnya India sangat banyak tempat - tempat menarik yang boleh di kunjungi dan tak semua tempat ada seperti di India.. India adalah sebuah negara yang penuh warna warni dan budaya yang menarik.....teringin sangat nak lalu depan air terjun susu di India atau lebih dikenali sebagai Dudhsagar...sorry ye kalau salah eja..ia bermaksud air terjun susu..kerana ia putih seperti air susu. panorama indah air terjun ini boleh dilihat dalam keretapi yang akan melintas di hadapan air terjun yang sangat besar tu..amazing kan?
Dudhsagar must remember!


image
Jepun
Jepun oh Jepun! kan best kalau minggu depan dapat pegi sana...hehhehe berangan je tak sudah-sudah...
Ok kenapa Jepun ye...yeahhhh Jepun adalah tempat paling saya kagumi dari segi budaya, teknologi, cara hidup dan keindahan yang memang indah...Tun Maharthir amat sukakan Jepun tau... 


Oklah di harap saya dapat menjejakkan kaki di tempat - tempat yang saya suka ini...yang penting kumpul duit dan buat persiapan awal ok... see ya!
Post a Comment