Sunday, October 19

Saya pengedar Shaklee daerah Pasir gudang Johor | Shaklee

Salam dan selamat malam semua....


Malam ni saja nak cerita pasal penglibatan saya dalam  Shaklee....
Macam mana saya boleh terjebak dengan bisnes Shaklee ni...
Ok ...ia nya bermula dengan masalah diri saya yang diserang penyakit Psoriasis (Sejenis penyakit kulit di mana sel kulit mati lebih cepat dari kulit normal)
Macam ni..proses pengelupasan kulit mati bagi orang biasa adalah 2 - 3 minggu sekali...Tetapi saya akan mengalaminya lebih pantas iaitu dalam masa 3 - 4 hari...
Kulit saya akan kelihatan mengeruping atau senang kata kulit mengelupas akan kerap terlihat.
Biasa ia berlaku pada kulit kepala macam kelemumur, muka, siku dan lutut...
Psoriasis ini penyakit kulit tertua di dunia...namun ia tidak berjangkit..
Namun begitu tiada penawar lagi untuk penyakit ini serakat ini...
Doktor hanya mampu memberi rawatan pencegahan sahaja dan ia boleh berulang kembali...
Psoriasis boleh menjadi lebih teruk jika tidak dicegah awal...

Perbualan dengan sahabat lama telah memperkenalkan saya dengan Shaklee....
Atats nasihatnya saya telah mengambil set psoriasi ini dengan niat  untuk cepat sembuh...
Alhamdulillah dalam masa sebulan salju kelemumur sudah hilang hingga ke hari ini..
Atas nasihatnya saya telah mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk seumur hidup RM65...
Ini membolehkan saya membeli vitamin Shaklee dengan lebih murah berbanding tidak menjadi ahli...
Ok...setelah itu, saya mula join group bisnes Shaklee yang sangat aktif ini..
Barulah saya tahu...rupanya banyak lagi set - set hebat yang boleh menjadi penawar kepada pelbagai penyakit.....
Saya dapati set menyusu badan adalah paling terlaris...dimana susu badan menjadi lebih banyak tanpa sebarang masalah lagi...

Malah lebih mengejutkan lagi rupa-rupanya banyak artis ternama Malaysia seperti Rita rudaini, Ayu Raudhah, dan ramai lagi menjadi pengguna produk Shaklee namun tidak boleh diuar-uarkan kepada media tentang ini kerana masing-masing terikat dengan kontrak produk lain.

Okey, rasa dah banyak entry ini ditulis...
Cukup setakat ini...boleh klik entry-entry lain untuk pelbagai jenis vitamin yang boleh di baca..
Bagi saya Shaklee adalah the best rangkaian multivitamin dengan harga paling murah berbanding dengan jenama lain . Untuk sebarang pertanyaan tentang Shaklee dan bagaimana saya boleh sembuh dengan Psoriasis boleh hubungi / whatssap saya di nombor 017-7697364.

Bagi mereka yang sudah mengetahui akan segala kebaikan Shaklee namun masih ragu - ragu saya nasihatkan cepat-cepatlah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Nikmati segala ganjaran anda sebagai ahli Shaklee dan percayalah akan ada ganjaran bag mereka yang yakin dan berusaha.

Vitamin Shaklee adalah terbaik di dunia dan 100% semulajadi.


Saya sangat berminat untuk menjadi ahli bagi menikmati kadar potongan harga bagi setiap pembelian produk Shaklee !


=== KLIK DI SINI ===



AMY MUNIRAH 017 - 7697364

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...