Air berkarat membahayakan kesihatan dalaman

Tak sanggup nak minum air berkarat hari - hari? Nak beli penapis air mahal bebeno ye...?
.
Tak moh risau dah...nak kabo barang baik je ni ha...penapis air paling praktikal dan selamat. Mudah alih plak tu...tak payah dah nak pening nak gantung kat ne.. nak letak dalam peti ais / bilik / atas meja / travel jauh ( x yah beli air mineral blh jimat lg) pun blh...
.
Ni xde jual kat kedai tau! Agent sprti sy je jual.
.
Boleh turas sampai 80 gelen air !!!
.
Dapat free 3 filter. 1 filter blh turas 80 gelen...jimat kauuu!!
.
Filter dibuat dari tempurung kelapa 100% bebas kimia dgn teknologi terkini !! .
Harga jimat sungguh .!!!
.
Senang nak handle dan mudah digunakan.
.
Moh pm saya/ whatssap 017-7697364


Post a Comment