Wednesday, October 7

Vitamin E untuk kulit kusam

Seperti kebanyakkan post- post saya sebelum ini saya sangat suka mengingatkan tentang khasiat Vitamin E ni. Kulit manusia memang sangat dahagakan Vitamin E ini untuk terus mengekalkan keadaan kulit agar kekal sihat, tegang dan cantik.

Jika kulit kurang atau gagal mendapat Vitamin E dengan secukupnya maka kulit akan mula gagal mengekalkan keadaan kulit yang sihat tadi. Jadi dengan mudahnya anda akan lihat keadaan kulit mula kelihatan kusam, kendur , kering, dan kedutan akan mudah menyerang.

Vitamin E dengan mudah boleh didapati dari pemakanan seharian kita contohnya sayuran , buahan dan kekacang. Minyak zaitun adalah salah satu contoh makanan yang tinggi Vitamin E namun begitu tak begitu ramai yang mampu menggunakannya dalam setiap masakan mereka kerana ia adalah sumber yang sangat terhad dan agak mahal untuk mereka yang tidak berkemampuan.

Namun begitu ada banyak cara lagi yang boleh kita dapat sumber Vitamin E ini contohnya mengambil vitamin tambahan. Tahukah anda ada ribuan jenama yang boleh dipilih oleh pengguna?
Anda boleh memilih vitamin sintetik atau non sintetik. Shaklee adalah vitamin yang non sintetik kerana ia adalah semulajadi dan sangat natural. Vitamin E Shaklee boleh didapati melalui agent sahaja.

Rebutlah manfaat Vitamin E ini jika anda sangat prihatin dengan kulit muka anda.
Boleh hubungi Amy untuk maklumat lanjut di +6017-7697364.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...