Tuesday, October 20

Rahsia kulit awet muda untuk wanita berusia 35 tahun ke atas.


Apabila wanita mencapai umur 30 tahun ke atas, kulit mereka akan mula mengalami penurunan paras kolagen dalam kulit. Proses ini berlaku mengikut usia dan berlaku secara perlahan - lahan di dalam badan wanita. Kulit akan mula kurang anjal, dan mudah kering. Keanjalan yang hilang menyebabkan kulit muka nampak suram dan tidak bercahaya - cahaya seperti di zaman usia muda 20 an. Maka tak hairan lah wanita sangat obses dengan makanan - makanan tambahan seperti kolagen di mana ia mampu mengembalikan keanjalan kulit dan menjadikan kulit kembali muda remaja seperti awal 20 an. Hebat kan?


Apakah rahsia kulit awet muda ?

Namun begitu selain daripada amalan pemakanan kolagen yang mampu menjadikan kulit kembali awet muda ada banyak cara lain untuk membuat kulit anda nampak kembali muda. Seperti mengamalkan pemakanan gaya sihat dan mengamalkan gaya hidup sihat seperti berjoging dan bersukan.

Amalan gaya hidup dengan mengamalkan pemakanan yang berkhasiat serta tinggi serat dan fiber seperti sayur - sayuran hijau serta pelbagai jenis buah- buahan sangat bagus untuk mengekalkan kulit agar sentiasa nampak awet muda serta antioksidan tinggi seperti Annete Larkins. Dia adalah ikon yang membuktikan pengamalan memakan sayuran dan buahan mampu melambatkan penuaan!


Makanan yang kaya dan tinggi oksidan seperti buah berry, mengkudu, anggur, lobak unggu dan banyak lagi sangat bagus untuk kulit agar kekal muda dan cantik. Makanan antioksidan bertindak menghalang radikal-radikal jahat merosak tubuh badan kita dan ini lah yang membuatkan kulit manusia tampak lebih muda. Makanan antioksidan seperti VIVIX adalah salah satu contoh himpunan makanan yang sangat tinggi antioksidannya ternyata mampu merawat kulit agar kembali muda dan kekal awet muda!


VIVIX dibuat dari anggur muscadine yang sangat jarang dijumpai dan jarang dijual di pasaran terbuka kerana ia sangat sukar diperolehi.Fizikalnya yang sangat unik kerana saiznya yang menyamai saiz sebiji bola golf! ternyata mempunyai khasiat yang sangat tinggi dan tidak ternilai dari segi perubatan kerana kehebatannya mampu memperbaiki DNA yang telah rosak di dalam badan manusia serta merupakan antioksidan yang sangat ampuh!

Rahsia kulit wanita awet muda terutamanya untuk wanita berumur 35 tahun ke atas.

VIVIX adalah tonik terbaik yang mampu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan manusia maka tidak hairan lah sesiapa yang memakan VIVIX akan kelihatan sangat muda dan bebas dari masalah kesihatan yang kronik.



Bukan sahaja kulit tampak awet muda malah turut membantu menyelesaikan masalah penyakit yang berbahaya seperti Psoriasis atau pelbagai jenis kulit.
Bagaimana seorang pesakit kanser telah sembuh hanya dengan mengamalkan makan VIVIX sepanjang rawatan dan lihatlah perubahan kulit wajahnya yang sangat kelihatan muda walaupun usia sudah menjangkau 50 an!




Bagi anda yang teringin kembali untuk kelihatan awet muda seperti usia 20 an anda boleh mengamalkan ViVIX dari sekarang. Jaminan VIVIX adalah 100% semulajadi bebas dari segala pewarna tiruan, perasa tiruan, dan pelbagai bahan kimia berbahaya. 


Nak tahu Rahsia kulit awet muda !

Sila hubungi : 017-7697364

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...