Sunday, June 29

Cara meningkatkan stamina dan badan kekal aktif dengan set booster tenaga Shaklee | Cinch Energy Tea

Assalammualaikum semua....ᕙ(`▽´)ᕗ

Lama sungguh tak update blog ni ye...pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan. 
Kejap je rasanya masa berlalu...

Puasa tahun ni Alhamdullilah jatuh hari Ahad. Hehehe...awal puasa dapat cuti panjang lagi. 

Mana taknya di tambah lagi dengan hari cuti spesel sempena kemenangan JDT dalam Liga Super Malaysia Jumaat minggu lepas....yeayyy

Tapi kilang WD menukar hari jumaat kepada hari selasa...wooshhh gembira yang amat.... ok la tu..!!!

JDT memang terbaekkk!

Hari ini nak share cerita  tentang hari pertama berpuasa dengan minuman Performance Drink dan Cinch Energy
Tea. Puasa tahun lepas saya masih tak kenal Shaklee lagi so tahun ni adalah tahun pertama saya dapat berpuasa dengan Shaklee....(✿◠‿◠)

 Okey, minuman ni di ambil ketika waktu sahur selepas makan nasi ye.Caranya  sangat mudah dan senang je.
Okey disebabkan bersahur dikampung so yang nak minumnya agak ramai.Jadi saya buat satu jug besar kira - kira 1 liter air masak di campur dengan 4 sudu Performance drink dan 1 bungkus Cinch Energy Tea. Warna air ni macam air tea yang kita biasa minum tu. Rasanya pulak macam air glucose. Takde la pelik sangat kan...semua boleh minum.

Apa kesannya? hehehe...meh sini saya nak citer..

Biasanya kalau hari tak puasa pukul 12 - 4 petang adalah waktu saya tidur kalau time cuti. But guess...sehingga artikel ni ditulis pun saya masih tidak  tidur dan  saya tak rasa mengantuk pun siap boleh buka laptop dan surf internet lagi..Biasanya time macam ni lagi - lagi kalau kat kampung saya confirm dah tidur. Saya tengok mak tidur sekejap time pukul 12. itu pun tak lama.


  
Cinch Tea

Performance Drink

Terbukti sudah Performance drink + Cinch Energy Tea boleh mengekalkan stamina dan badan kekal aktif ketika dibulan puasa!

Jadi di sini saya amat mengesyorkan minuman sihat ini kepada semua pembaca di luar sana.  Minuman ini sangat sihat dan sangat sesuai untuk semua golongan. Shaklee punya produk adalah 100% semulajadi, bebas kimia, tiada pengawet, tiada pewarna dan tiada perasa tiruan.


Jikalau anda ada mengalami masalah mudah penat, mudah letih dan ingin kekal bertenaga terutamanya mereka yang bekerja berat dan bekerja shift malam saya sangat syorkan ambil 2 killer produk ini.

Apakah kelebihan lain Performance drink & Cinch Energy Tea ini yang masih tidak diketahui?

Okey jom teruskan membaca lagi...Klik sini....Cinch Tea dan Performance Drink

Boleh hubungi saya bagi yang berminat (Amy  --> 017-7697364)

Kepada yang masih ragu - ragu.apa yang boleh saya katakan anda akan dijamin berpuas hati dengan barangan Shaklee ini. Jikalau anda nak tahu Shaklee adalah produk terlaris jualannya di Malaysia. Lihat sahaja banyak iklan - iklan orang menjual produk Shaklee ini didalam Facebook.Terbukti produk ini sangat laris dan telah mendapat kepercayaan ramai orang kerana Shaklee telah membantu menyelesaikan masalah ramai orang di Malaysia.

Ini lah masanya anda mendapatkan minuman kesihatan untuk kebaikan badan anda sendiri tanpa perlu risau lagi.!


                                                        Saya ingin membeli Performance Drink & Cinch Tea !








No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...