Monday, June 30

Cara mengelakkan badan cepat letih dan penat. | Performance Drink Shaklee


Performance drink Shaklee
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila - bila  masa sahaja dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain.

Sangat sesuai untuk :-
  • Para Athlet
  • Orang yang berpuasa
  • Sebelum pembedahan dan selepas pembedahan
  • Tidur lewat malam
  • Keletihan
  • Penyahidratan otot dan kulit
  • Vagina yang kering
  • Cirit-birit
  • Tiada selera makan
  • Paras gula rendah
  • Pening kepala

Sangat sesuai untuk mereka yang aktif bersukan.


Manfaat Utama Performance Drink:-

1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang semasa latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangdalm kekan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

2.Membekalkan Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosporus magnesium dan chloride. Produk ini turut  dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

3.Mencegah penyahidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, ,melembapkan kulit dan kelihatan muda.

4. Mengekalkan Paras gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.



Perbezaan Shaklee:

Pertama kali dihasilkan pada 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti yale bagi membantu Projek Daedalus (Human -power flight proggrame). Performance merupakan minuman sukan pertama  bagi para atlet di Amerika Syarikat.

Melalui perkakasan produk Perfromance dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan sehinga kini.

Performance juga telah direka khusus untuk para angkasawan NASA , Amerika Syarikat. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance sebagai pemilihan utama mereka. Kerana, minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahupun aktiviti pengembaraan.

Ujian Klinikal membuktikan rumusan ekslusif Opticarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding dengan minuman sukan yang lain. Performance mempunyai lebih 76% otot glikogen (Sumber Tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Apa itu Performance Shaklee?





Tahukah Anda?

Minuman pilihan ahli Angkasawan danpara atlet adalah Performance drink Shaklee.


Ia bukan rahsia lagi...Performance diiktiraf oleh para angkasawan dunia mampu memberi tenaga untuk badan manusia!



Cara minum Performance Drink:-

Sarapan   :   Campurkan satu sudu besar untuk setiap Performance , Energizing Soy Protein dan Meal Shake.

Latihan Fizikal   :   Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dan minum satu jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahidratan dan mengembalikan tenaga.


Cara penyimpanan yang betul : Elakkan dari terdedah (Simpan dalam Peti Sejuk Selepas Buka)





Anda mesti cuba minuman Performance Drink ini dan rasailah keajaibannya.....


Jika anda ingin mencuba minuman terbaik Shaklee ini boleh hubungi di talian :

Amy munirah : 017-7697364.






No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...