Sunday, June 15

NutriFeron Shaklee Immune Booster | Cara Elak Terkena Demam, Batuk dan selsema untuk kanak - kanak dan dewasa.


Penyakit  Demam , Batuk & Selsema.




Gejala demam, batuk dan selsema adalah isyarat awal imunisasi badan seseorang sedang mengalami masalah ataupun tanda - tanda awal badan seseorang sedang mengalami kemerosotan. Manusia di lahirkan dengan kadar imunisasi yang berbeza. Ada orang yang tidak mudah mendapat penyakit dan sangat susah di timpa penyakit ini kerana Imunisasi badannya sangat tinggi. Ada orang sangat mudah kena penyakit, malah berpotensi besar di serang penyakit berjangkit. 

Imunisasi lemah boleh dipertingkatkan dengan pengambilan makan berzat dan sentiasa mengamalkan cara hidup sihat dengan melakukan aktiviti fizikal  bagi mempertingkatkan imunisasi badan seseorang. Selain daripada cara itu kita  juga boleh menambah pengambilan makanan tambahan khas yang mampu mempertingkatkan imunisasi
badan. 

NutriFeron telah Dicipta oleh Immunologist Dr. Yasuhiko Kojima di makmal Shaklee Jepun bagi membantu mempertingkatkan 100% imunisasi badan manusia dengan pantas. NutriFeron adalah produk terbaik Shaklee khas untuk mempertingkatkan imunisasi badan manusia dalam masa yang singkat! 

Pengambilan NutriFeron Shaklee sangat penting bagi mereka yang kerap diserang demam terutama kanak - kanak.
NutriFeron terhasil dari kajian selama hampir 40 tahun. Selepas hasil ujikaji, screening, dan kajian terhadap 200 jenis herba maka Dr. kojima telah berjaya mencipta NutriFeron.Ianya 100% semula Jadi dan selamat digunakan untuk kanak - kanak berumur 1 tahun ke atas dan orang dewasa. Kanak - kanak 1 tahun ke bawah di larang mengambil NutriFeron kerana tubuh badan mereka mampu menghasilkan imunisasi yang tersendiri.

NutriFeron wajib di simpan di dalam setiap rumah bagi kemudahan awal apabila berlakunya masalah kecemasan yang tidak di duga. Ia di dalam bentuk sachet yang mudah di simpan dan di bawa ke mana - mana sahaja.

Immune Booster
NutriFeron

Size: 30 paket kecil
Harga : RM181
  • Mengaktifkan Interferon tubuh untuk menguatkan fungsi sistem imun.
  • Melindungi dari jangkitan selsema, batuk, flu, viral, cirit - birit, bakteria dan kanser.


Siapa yang patut makan?

  • Kanak - kanak berumur 1 tahun ke atas.
  • Orang Dewasa dan warga tua.
  • Senang terkena penyakit.
  • Mereka yang tinggal di kawasan berpenyakit.
  • Diserang penyakit cirit - birit.
  • Mudah kena jangkitan kuman.

Jikalau anda ada tanda - tanda seperti di atas, jangan berlengah mendapatkan NutriFeron paling handal ini.

Hubungi AmyMunirah untuk maklumat lanjut: 017 - 7697364

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...