Cara nak bersihkan puting dan botol susu dengan cara paling pantas l Basic H

Posting entry kali ni saya nak share macam mana caranya nak membersihkan puting susu dan botol susu yang dah lama dan berkerak dengan cara paling mudah dan selamat!

Botol susu dan juga puting kalau tak dicuci dengan betul biasanya akan meninggalkan kesan. Warna botol akan jadi kekuningan. Tak cukup dengan tu, sisa susu yang melekat yang tidak dicuci dengan bersih akan meninggalkan kerak.

Cara basuh puting susu dengan guna Basic H
Ok, ada cara paling mudah dan kita tak perlu bersusah payah nak menyental botol yang berkerak ni.

Langkah mudah,kerak susu hilang:
1) Titiskan 5 titik Basic H dalam bekas air suam yang boleh muat botol susu dan puting.
2) Rendamkan botol dan puting susu selama 1 jam.
3) jikalau kerak masih belum tanggal, rendam lagi dan tunggu sehingga kerak semua hilang.
4) Bilas dan boleh guna macam biasa.

BAsic H berkuasa membersihkan puting susu dengan bersih dan selamat

Ibu- ibu jangan bimbang ye pencuci Basic H ni adalah natural 100% bebas kimia.Diperbuat dari esktrak janggung dan kelapa.

Basic H ni memang serba guna.Nak cuci apa pun boleh.Satu-satunya pencuci yang tidk bertoksid dan sangat mesra alam. Sangat bagus untuk kegunaan harian anda.

Basic H kalau mat salleh kat luar negara tu siap di jadikan ubat gigi.Sangat multipurpose!
Basic H sangat jimat. Beberapa titis cukup untuk basuh kereta dan lantai rumah anda.!
Bagi anda yang berminat nak mencuba boleh hubungi nombor ini  017-7697364.

Post a Comment