Friday, March 13

Rahsia kulit kekal sihat, cerah, anjal dan awet muda selalu l Esp soya protein

Malam ni tiba - tiba hati tergerak nak cerita tentang ESP...hmmm mesti ramai yang tanya apa pulak ESP ni kan?
Bagi mereka yang dah kenal produk Shaklee, mereka mesti tahu yang  ESP ni satu - satunya produk yang sangat laris kat Shaklee.
ESP Soya Non GMO

Esp atau lebih di kenali sebagai minuman soya protein yang diperbuat daripada non gmo soya. Bermaksud soya yang digunakan tidak sama dengan soya yang dijual di pasaran tempatan. Soya yang dijual di kedai- kedai biasa adalah jenis gmo dimana genetiknya telah diubah untuk tujuan industri. 

Non gmo soya adalah paling terbaik dan kandungan khasiatnya paling lengkap kerana genetiknya tidak diubah langsung dan harganya lebih mahal daripada soya biasa.

Esp Shaklee sangat berkhasiat tinggi, kandungan vitaminnya sangat lengkap dimana tubuh badan kita tak mampu untuk menghasilkannya. Khasiat Esp bukan setakat untuk kulit cantik malah sangat penting  bagi mereka yang baru lepas bersalin dan sedang menyusukan badan. Ia mampu mempertingkatkan kandungan dan kepekatan susu badan. Esp juga sangat sesuai untuk diminum bagi mereka yang baru lepas menjalani kimoterapi bagi penyakit kanser. 

Gabungan pelbagai jenis vitamin penting menjadikan Esp sumber minuman paling lengkap dan eksklusif dalam menjaga kesihatan tubuh badan manusia.

Saya sangat sarankan ambil lah Esp setiap pagi atau malam. Anda akan merasai perubahan demi perubahan berlaku pada diri anda. 

Hubungi saya Amy untuk tempahan : 017-7697364. Saya menyediakan penghantaran percuma sekitar pasir gudang Johor.












No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...