Thursday, March 12

Masalah kulit kering mengelupas dan bersisik | Set Kecantikan

Masalah Kulit Bersisik

Hari ni saya nak share satu tips untuk wanita semua tak kira tua atau muda..
Sejak saya mengamalkan Shaklee..saya baru perasan banyak perubahan pada diri saya..mula2 pada perubahan kulit muka dan badan...sejak saya makan set kulit cantik Shaklee saya dapat rasa kulit lebih cerah dan lembap...dan wajah lebih muda dan ramai tak percaya saya sudah cecah 30 an...
Dari segi dalaman, pemeriksaan kesihatan saya semakin mantap! Di tempat kerja kami akan membuat periksaan darah setiap 6 bulan.Disitu semua tahap kesihatan akan dinilai..sememangnya semua bertambah baik dari segi kepekatan darah, tekanan darah, kandungan gula dalam badan, keadaan jantung, buah pinggang dan banyak lagi.
Saya pernah terbaca kisah seorang wanita yang memang sangat cantik kulitnya dan dia mendedahkan rahsia utamanya selain penjagaan kulit harian, iaitu pengambilan vitamin dari usia yang muda lagi. Menarik bukan? Kesannya kita akan dapat lihat jelas ketika usia semakin meningkat dimana kita akan nampak 10 tahun lebih muda dari usia kita...its amazing kan, dengan hanya pengambilan vitamin - vitamin penting sahaja....
Badan manusia sangat kompleks dan kita perlu membekalkan nutrien yang cukup untuk mengekalkan keadannya. Ini satu pelaburan yang berbaloi...
Asas set cantik adalah vitamin C, vitamin B, vitamin E, Gla dan Esp...
Banyak nye nak makan?
Tapi percayalah 'hasilnya' pasti membuatkan anda senyum sampai ke telinga dek lambungan pujian orang keliling...tak percaya? Cuba google testimoni set cantik Shaklee..anda akan kagum dengan hasil kulit wajah mereka yang terbukti lebih cantik dari sebelumnya....
Oklah...kalau  anda sangat berminat ingin tahu..sila hubungi saya di 017-7697364...
Saya boleh bantu anda terutama mereka yang sedang tercari - cari sesuatu yang boleh mencantikkan kulit mereka terutamanya bagi mereka yang bakal berkahwin tak lama lagi mesti anda sedang risau dengan masalah kulit kering ini.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...