Wednesday, March 18

Rahsia kulit cantik di awal 30 an l Set cantik

Entry kali ni nak cerita tentang rahsia kulit cantik terutamanya untuk wanita usia awal 30 an...
Topik yang sangat best dan semua orang suka.
Mengapa 30 an? Kerana usia sebegini kolagen dalam kulit kita akan mula berkurangan, kulit sangat mudah jadi kering dan kulit akan mula nampak berkedut.
Antara  tip terbaik ialah kita mesti jaga pemakanan. Kita kena ambil berat setiap makanan yang masuk ke dalam mulut kita.Ia mesti yang halal itu semestinya. Paling penting perbanyakkan makanan yang semulajadi seperti sayuran atau buah buahan tanam sendiri atau organik. Tetapkan setiap minggu mengambil ulam- ulaman seperti ulam raja, pengaga, selom, daun tenggek burung, petai dan banyak lagi. Lagi pahit lagi bagus.
Kurangkan makanan berproses seperti sosej, burger, nugget, dan sebagainya melainkan buatan sendiri. Gunakan bahan semulajadi berbanding yang berpengawet. Jikalau boleh elakkan yang ada sumber pengawet.
Makanan tambahan wajib di ambil setiap hari seperti vitamin c, vitamin b, ostematrik dan vitamin e. Kerana badan kita tidak mampu menghasilkan sendiri vitamin - vitamin ini. Ia perlu di ambil dari sumber luar. Shaklee 100% semulajadi dan tiada bahan kimia terlarang.3 liter air putih adalah wajib diambil setiap hari supaya pemprosesan vitamin akan lebih cepat dan lancar.Maka hasilnya lebih cepat dan mudah di lihat.
Jikalau berkemampuan boleh tambahkan kolagen dalam senarai diet anda. Pastikan kolagen dari sumber ikan laut dalam kerana didapati ia lebih tahan lasak.
Di bawah adalah senarai set cantik yang Shaklee syorkan. Kesan bergantung kepada individu itu sendiri. Perlu makan mengikut kadar yang disyorkan dan air perlu 3 liter lebih.

Contact Amy 017-7697364. FREE COD area Pasir Gudang Johor

SET KECANTIKAN SHAKLEE


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...