Monday, March 9

Kejang otot dan cara rawat di waktu pagi bagi mereka yang mengamalkan diet Atkin serta ibu mengandung. | Ostematrix

Kejang otot
       Saya yakin anda diluar sana kerap menghadapi masalah kejang otot atau orang kampung panggil ' simpul biawak'  haaa....biasa dengar kan? Anda pasti rasa pengalaman ini sangat menyakitkan dan boleh meninggalkan trauma, betul tak? sebab saya dah mengalaminya...

Kejang otot ini boleh terjadi pada sesiapa sahaja tak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda.
Bagi mereka yang kerja kuat sangat biasa dengan masalah ini. Kejang otot juga kerap berlaku pada wanita yang sedang mengandung, mereka akan mengalami kejang otot biasa di awal pagi ketika tidur. Ini kerana ketika wanita sedang mengandung mereka akan berkongsi apa sahaja dengan bayi didalam kandungan mereka termasuk calcium. Kekurangan calcium sangat merbahaya ini boleh meninggalkan kesan kepada bayi dalam kandungan. Maka ibu - ibu perlu mendapatkan sumber calcium dan magnesium untuk perlindungan diri mereka serta pertumbuhan bayi yang lebih sihat.

Bagi mereka yang mengamalkan diet proten tinggi atau rendah karbohidrat , mereka biasa akan mengalami masalah kekurangan calcium dalam badan. Kesan ini akan kerap dirasai diwaktu pagi dan mereka akan dikejutkan dengan rasa kejang yang tiba - tiba di kawasan belakang betis mereka.
Kesakitan ini boleh memberikan kesan trauma kepada diri mereka. Ini kerana kejang otot akan datang secara tiba- tiba dan tidak akan memberikan sebarang isyarat pun.

Bagi menyelesaikan masalah kekejangan otot melampau ini saya cadangkan anda mengambil pil calcium paling terbaik dari Shaklee. Pengambilan 4 biji sebelum tidur adalah langkah paling tepat dan sangat baik untuk mengatasi masalah kekejangan otot melampau ini. Kesannya, anda boleh rasai seawal hari pertama anda makan pil Ostematrix ini. Saya bercerita dari pengalaman saya sendiri. Saya sangat akui kejang otot ini sangat menakutkan dan sedikit sebanyak sangat memberi trauma pada diri saya. Saya sangat jarang mengalami kekejangan otot dan saya juga sangat jarang mengambil pil calcium dan minum susu. Setelah saya kerap mengalami kekejangan otot ini maka saya pun telah menjadikan Ostematrik sebagai pil tambahan yang wajib ada dalam list vitamin saya.

Bagi mereka yang sudah pernah merasai pil Ostematrix ini mereka pasti akan merasai perasaan yang sangat hebat ketika bangun pagi. Ini kerana pil Ostematrik ini mampu memberikan anda tidur yang paling berkualiti walaupun anda sangat kurang waktu tidur. Ostematrix membantu anda memulihkan tenaga dalaman anda dan di dalam masa yang sama ia membekalkan semula kuasa nutrien yang telah hilang sewaktu penat di siang hari...

Bagi mereka yang selalu kuat bekerja dan kerap letih selepas pulang kerja anda perlu ada Ostematrix dalam senarai vitamin anda. Saya jamin anda akan lebih menghargai diri anda selepas ini.

Mengapa ye Ostematrix ini sangat hebat?
Kerana ia mempunyai kesan tindakbalas yang sangat cepat di dalam badan anda. Kandungan utama yang jarang ada di dalam pil calcium lain di dalam pasaran sedia ada. Ostematrix membekalkan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk calcium, magnesium,vitamin D, Zinc, Copper, Manganese dan boron.

Selain untuk tulang , apakah kelebihan lain Ostematrix?

  • Membina tulang dan gigi yang kuat.
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
  • Membantu mengurangkan simptom-simptom sengugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan. 
Kandungan Ostematrix yang sangat lengkap dan sangat eksklusif ini sangat tinggi nilainya. Anda boleh dapatkan sekarang dengan harga yang sangat murah iaitu RM 61 (120 biji) dan ianya sangat berbaloi dengan isi kandungannya yang anda tidak akan dapat kandungan selengkap ini  dari mana - mana pil calcium di pasaran.

Dan tahukah anda Ostematrix pil calcium jenama Shaklee adalah paling selamat dan semulajadi?
Ianya adalah 100% semulajadi bebas dari bahan kimia atau dadah terlarang. 

Jadi anda tidak perlu rasa was - was atau ragu - ragu dengan keberkesanannya. 

Anda boleh google mengenai produk Shaklee dan ianya adalah produk terbaik dunia dan telah dimakan oleh jutaan penduduk di Malaysia dan di seluruh dunia.
Ostematrix pil untuk tulang anda.

Bagi mereka yang bermasalah seperti diatas boleh hubungi  017- 7697364.



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...