Testimoni Berjaya pengguna Shaklee

Ramai yang  sangat berpuas hati dengan produk Shaklee ni  dan mengesyorkan kepada rakan-rakan dan ahli keluarga mereka . Jom kita lihat dan dengar video - video testimonial mereka yang dah berjaya dengan Shaklee ni.


KURUS DAN CANTIK SELEPAS BERSALIN!

Semua ibu bersalin nak cepat2 kurus kan? Tengok macam mana ibu muda ni boleh kurus dengan  cepat tanpa menyusutkan susu badan. best giler!




                                           
                                        BERHENTI MEROKOK SELEPAS 14 TAHUN!
        
Anda perokok tegar? Rasa sangat susah untuk berhenti merokok? Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...




MASALAH RAMBUT GUGUR DAH HILANG!


Masalah rambut gugur nampak je remeh, tapi kalau dibiarkan boleh botak kepala. Perempuan tapi botak, tak ke hodoh tu?




RAHSIA IBU HAMIL YANG SANGAT CERGAS!

Ibu hamil pun boleh kuat jalan dan kuat panjat tau, bukan setakat kuat makan dan kuat tidur je. Cerita dongeng macam ni biasa dengar daripada mak nenek je kan? Nah, ini kisah mak moden.




IBU SIBUK MAMPU MENYUSU BADAN UNTUK BABYNYA!

Dia ibu bekerja tapi berjanji dan berazam nak menyusukan bayinya sekurang-kurangnya hingga 2 tahun. Saksikan apa yg dia sanggup buat...




MASALAH HAID TIDAK TERATUR?

Haid tidak teratur bukan saja bikin susah nak rancang kehamilan, tapi buat sang isteri sokmo emo tak tentu pasal. Bagaimana isteri ini mengatasinya...




GASTRIK 10 TAHUN KINI TIADA LAGI!

Dia pesakit gastrik kronik sampai tak boleh bangun 10 tahun lepas. Tapi kini beliau kembali cergas. Apakah rahsianya? Berita baik untuk mereka yang penghidap gastrik...





KALSIUM SANGAT PENTING BAGI IBU MENGANDUNG!

Ibu yang hamil & menyusu memerlukan banyak kalsium. Kalau tak cukup, jadilah macam ibu muda ini. Lebih kesian, gejala kekurangan kalsium membuatkan gigi anaknya juga decay...




LELAKI SUSAH NAK MAKAN VITAMIN?

Yeah, banyak lelaki yg perasan kuat & sihat sampai tak nak makan vitamin. Sampai dah nak lumpuh pun masih tak percaya?





RAWATAN SEMBELIT UNTUK ANAK KECIL

Kisah menyayat hati seorang ibu yg anaknya sembelit teruk. Sembelit yg sangat teruk sampai suaminya kena standby nak seluk tangan untuk tolong keluarkan najis.





DARAH TINGGI DIKALANGAN KAUM LELAKI

Pening nak cari ubat darah tinggi. Tapi laki ini turunkan tekanan darah dengan hanya ubah cara hidup. Makin kurus & hensem pulak tuh...





MASALAH ASMA KRONIK!

Mencari rawatan asma kronik? Dia dulu semput tak habis, bergantung nyawa pada inhaler. Kini dia lebih bebas, main aktif menjelajah DUNIA!




CEGAH DEMAM DENGGI SEBELUM TERLEWAT!

Rawat demam denggi yang semakin menular ni sebelum ia terus merebak. Sama2 kita membendung virus yang kian bermutasi sini...





PUASA KETIKA HAMIL TIADA MASALAH!

Banyak takut nak puasa semasa hamil takut baby affected & kita jadi lemah. Jadilah umat yg kuat walaupun berpuasa.




CARA MENYUSU ANAK PRAMATANG

Pengalaman menyusu anak pramatang memang menguji kesabaran & kekuatan mental. Namun, itu bukan alasan untuk gagal. Saksikan apa yg membantu beliau hingga berjaya?




RAHSIA KAKI TRAVEL SENTIASA KEKAL CERGAS!

Hakikat travel/outstation sangat memenatkan, walaupun nampak best syiok habis berguling-guling dalam flight. Ada cara bagaimana nak kekal cergas & ceria. Produk-produk yg digunakan, Vitalea, B Complex, ESP & Vita C Shaklee...Say NO to Panadol or MC!





MASALAH ANEMIA KETIKA MENGANDUNG!

Anemia boleh menyebabkan ibu hamil mengandung dengan macam2 komplikasi. Tengok apa kakak garang dia buat setiap kali mengandung.




RAHSIA ISTERI  TAWAN SUAMI!

Siapa kata isteri di rumah hanya perlu longlai & lembik; sampai nak lipat baju pun habis berbunyi semua sendi jari.




DERITA ANAK TERLALU KURUS!

Kisah 2 ibu yang dirundum sedih kerana anak-anak mereka terlalu kurus & selalu sakit.
Kini tidak lagi...




RAHSIA JERAWAT HILANG SELEPAS 7 TAHUN!

Setiap wanita inginkan wajah yg cantik berseri-seri. Hakikatnya, tak semuanya licin macam artis. Hanya sebab tak putus asa, kulit beliau kini...

.


MASALAH SEMBELIT KETIKA BERPANTANG!

Ibu muda ni sangat seksa masa pantang anak pertama sampai tak sanggup nak beranak lagi. Tapi bila melahirkan anak kedua, ini pula yg terjadi...




Kini anda sudah dengar cerita - cerita testimoni mereka bukan? Tiada masalah yang tidak boleh diselesaikan. Sememangnya Shaklee sangat berkesan dan tidak pernah mengecewakan mereka.

Bagi anda yang mempunyai masalah - masalah seperti di atas atau masalah - masalah lain, boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma... InsyaAllah saya akan cuba bantu!


Amy Munirah : 017-7697364
 SID PRO: 9309911





Post a Comment