Sunday, March 15

Cara elak Kulit kering, mengelupas dan kusam | ESP

Anda ada masalah kulit kering berkedut , kulit bersisik sebab terlampau kering?
Anda ada masalah kulit kering sampai mengelupas terutamanya kawasan mulut dan dahi?
Tahukah anda bahawa kulit anda sedang kekurangan dan ketandusan vitamin penting sehinggakan kulit anda menjadi kering kusam?
Mahukan anda masalah ini bertesrusan?
Lebih teruk lagi apabila berlaku kepada mereka yang bakal nak kawin tak lama lagi?
Atau pun anda ingin bertemu janji dengan seseorang?
Pasti anda akan rasa malu kerana kulit anda tidak seperti orang lain yang lebih cantik, putih, lembap dan sekata?

Baiklah adakah anda mahu membuat perubahan demi menjaga kulit anda?
Jikalau anda mahu, mari saya tunjukkan caranya yang tersangatlah mudah dan senang...
Disini saya ingin mengesyorkan pemakanan terbaik untuk kulit anda.
Iaitu ESP ataupun Energizing Soy Protein. ESP ini sahaja mempunyai banyak sangat vitamin yang penting untuk badan dan paling penting untuk kulit kekal cantik, lembap, muda dan sihat.

Manfaat utama ESP yang ramai orang tak tahu:
  • Awet muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, yang berfungsi seperti hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan risiko sakit jantung
  • Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. 
  • Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatka sistem imun, maka ia baik untuk mengekalkan tenaga dengan lebih lama, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
  • Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan garis-garis halus di kulit
  • Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


Apa kata mereka yang telah mencuba ESP ini?

" Pada mulanya saya hanya membeli ESP untuk mendapatkan kulit yang cantik, namun begitu saya tidak sangka bahawa masalah kulit saya yang sangat kering akibat psoriasis hilang begitu sahaja. Kalau dulu kulit saya bertompok-tompok putih akibat kegatalan psoriasis sehingga kelihatan seperti panau dan kini beransur-ansur hilang. Malah yang membuat saya sangat suka dan jatuh hati pada ESP ini ialah tona kulit saya sudah semakin sekata dan lembap malah kulit saya jauh lebih baik daripada yang dulu. Masalah kulit muka kering mengelupas, bersisik dan bercapuk hilang sama sekali. Malah kulit saya putih sekata satu badan. Pada pendapat saya ESP ini sangat mujarab dan berbaloi - baloi! Bagi mereka yang mengalami masalah kulit kering ini saya mengesyorkan anda mencuba ESP ini. Saya jamin anda akan  berpuas hati dengan hasilnya!".... Mira, 32thn - Pasir Gudang

Untuk anda yang berminat ingin mencuba dan merasai manfaat dari ESP ini boleh lah hubungi di nombor ini 017-7697364 


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...