Wednesday, September 30

Cara nak dapat kulit cantik yang sihat kemerah - merahan

Dulu kulit berjerawat rentung sekarang kulit mulus macam baby....memang kaw - kaw betul penangan Shaklee ni !

Nilah Cik adik testimoni Shaklee yang dah berjaya dengan set kulit cantik ni...sangat jeles kan dengan kulit dia yang baru ni?....huhuhuh memang tercabar!


Dia makan apa sampai jadi macam gini? 

Hui..bertubi-tubi soalan tanya rahsia dia...tak menang tangan nak jawab dek non oiii..

Kalau nak tahu dia makan produk Shaklee jer!  Kalau bab kulit yang berjerawat ni dia memang kena pulihkan dari dalam dulu...skin care yang kita biasa pakai hari - hari tu hanya bersifat sementara untuk membersihkan kulit luaran yang kotor berdebu tu.

Jerawat bernanah ni memang menyeksakan sesiapa je yang terkena...silap haribulan tak sanggup nak keluar rumah...memang parah dik oiii

Jom meh kita tengok dia guna produk Shaklee yang mana satu sampai jadi sihat macam ni...

Untuk dalaman:

Dia amik vitamin C Shaklee, vitamin ni memang bagus sangat tau sebab dia punya kandungan vitamin C tu memang sangat tinggi makan sebiji sehari sudah cukup untuk satu badan...kalau ada orang yang jenis nak cantik gila-gila boleh ambil lebih 2 biji sehari tapi jangan berlebihan sebab rugi nanti dia keluar melalui air kencing. Makan lepas sarapan atau makan tengahari. Vitamin C ada antioksidan yang kuat, meningkatkan pertahanan badan, membantu dalam penghasilan kolagen dan memberikan kulit yang lebih sihat, cantik dan gebu.

Kemudian dia ambil vitamin E, haa yang ni wajib sebab dia memang sangat -sangat membantu menghilangkan kulit jerawat tu...makan sebiji sehari. Nak lagi cepat ambil sebiji cucuk dengan jarum then sapu terus ke kulit muka...cara ni memang terbaik...jerawat kecut dan elakkan kulit muka berparut dan berlopak...haaa berlopak tu yang paling kita takut kan...lagi-lagi jenis suka ketil jerawat dengan kuku yang tak bersih tu...huhuhu

Tambah lagi ESP , yang ni kena jenis minum... rasa dia macam susu soya. ESP ni memang bagus untuk lelaki dan perempuan. ESP ni bertanggungjawab untuk menggebukan kulit muka. ESP ni adalah 100% protein terbaik dan kerjanya adalah menghasilkan sel - sel badan yang sihat so automatik kulit senang jadi gebu dan sihat.

Dia turut makan GLA, ni vitamin untuk hormon. dan sangat membantu untuk masalah jerawat. 

Untuk Luaran:

Dia mengamalkan Set Nutriwhite Shaklee. Bila badan mula terima vitamin - vitamin di atas ia akan bekerja untuk hasilkan kulit yang lebih sihat secara semulajadi. Set Nutriwhite ni akan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih putih tanpa perlu risau dengan bahan kimia sebab ia bebas bahan kimia dan sangat semulajadi. 

Pantang Larang yang kena patuhi:

Semasa makan vitamin Shaklee ni, anda kena minum air yang banyak untuk mempercepatkan lagi proses penyerapan vitamin ini dalam badan. 3 liter satu hari sangat disyorkan!

Dilarang ambil minuman berkaffien macam nescafe, kopi dan sebagainya. Ia boleh memusnahkan vitamin di dalam badan. So jangan sia-siakan usaha anda selama ni ok!

So , sekarang dah pun tahu macam mana dia boleh dapat kulit bersih macam tu kan?
Kalau anda ada masalah yang sama dan berminat nak beli set kulit ni boleh contact no ni: 017-7697364


 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...