Rahsia kulit cantik semulajadi


Kalau nak tahu rahsia orang perempuan untuk dapatkan kulit cantik semulajadi ialah dengan minum susu protein ESP 3 kali sehari!

Kesannya akan dapat kita lihat dalam masa 2 minggu je tau!
Dalam ESP ni memang banyak sangat vitamin penting yang sangat diperlukan oleh kulit manusia...

Haaa...yang penting adakah ESP ni berbaloi?  

Yapp..memang berbaloi-baloi..satu tin ni tahan berbulan-bulan...takyah makan kolagen dah terutamanya khas untuk mereka yang ada fibroid..so ESP ni la jadi penyelamatnya!

ESP ni halal tak? Hmmm...ESP ni ada sijil sah KKKM tak?

Jawapannya ada sayang...sah halal jakim dan sah lulus KKKM..!!!

Apa lagi kebaikan ESP ni? Jom klik sini...semua dah tertulis lengkap pasal ESP ni.

Kalau malas nak klik  jom kita tengok sekali imbas kebaikan ESP kat bawah ni..


Manfaat utama ESP

  • Awet muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, yang berfungsi seperti hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan risiko sakit jantung
  • Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. 
  • Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatka sistem imun, maka ia baik untuk mengekalkan tenaga dengan lebih lama, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
  • Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan garis-garis halus di kulit
  • Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Haaa...jangan tak tau...ESP ni macam-macam boleh bagi kat badan kita tau...nak kulit cantik, nak sihat, nak antibodi kuat, nak bagi susu badan banyak ....dan macam -macam lagi...:)


Tengok banyak sungguh kebaikan ESP ni kan?  konfem puas hati...!

Ada orang tertanya dalam hati ...iye ke ESP ni bagus?

 Jom kita tengok testimoni ibu-ibu yang gojes yang dah guna ESP ni....sure korang jeles...huhuhuhu



kalau gegadis yang minum ESP konfem bertambah cunzzz muka tu kan...

Bagi sesape yang teringin nak cuba serbuk putih ajaib ni boleh roger 017-7697364...sure puas hati!

Post a Comment