Sunday, September 20

Masalah hubungan seks yang hambar

Masalah hubungan seks yang hambar adalah masalah paling kerap berlaku di kalangan pasangan suami isteri di negara ini. Masalah ini kadangkala mampu mengakibatkan penceraian! Sebagai pasangan anda harus mengambil berat terhadap masalah yang dihadapi. Keadaan alat sulit selepas melahirkan anak tidak sama seperti ketika awal perkhawinan. Proses kelahiran sedikit sebanyak telah merubah mahkota wanita yang satu ini. Namun begitu ia masih boleh di rawat dengan mengamalkan pemakanan tertentu.

Pengambilan vitamin yang lengkap seperti dibawah mampu mengembalikan sinar baru untuk pasangan anda yang bermasalah dalam hubungan suami isteri. 


Vitamin E dikenali juga sebagai ‘vitamin seks’ selain daripada berfungsi sebagai vitamin anti-penuaan yang tinggi antioksida. Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone. Uniknya Vitamin E Shaklee kerana ia turut dilengkapi dengan Selenium. Jumlah selenium yang mencukupi sangat penting dalam mencapai puncak prestasi seksual.


Alfalfa adalah Raja kepada segala tumbuhan. Ia membantu merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, ia sangat membantu dalam “hubungan” suami isteri (to enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara. Memang sangat bagus diambil oleh wanita & para isteri.

ESP membantu menambahkan tenaga yang hilang, mengurangkan stress dan kemurungan. ESP mengandungi vitamin lengkap untuk mempertingkatkan imunisasi badan. Selain itu ESP akan menjadikan kulit anda lebih cerah dan bersih serta mampu memberikan anjalan kepada payudara anda. Satu berita baik untuk kaum wanita diluar sana! 

Marilah kaum adam dan hawa yang bermasalah, dapat kan set vitamin ini. Pasti anda puas hati! - 017-7697364



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...