Wednesday, September 16

Penawar sakit kaki, lemah otot, kejang otot, simpul biawak dan osteoporosis.

Assalam dan selamat malam semua...

Hari ni saya nak share cerita pasal pengalaman saya makan Ostematrix Shaklee..
Beberapa hari lepas saya kena bertugas di production untuk handle satu test yang sangat urgent..

Di dalam production line ni sangat mencabar sebab kita tidak dibenarkan duduk semasa bertugas..memang rule di macam tu...Ok nak di jadikan cerita test saya tu telah mengambil masa 3 hari untuk disiapkan...huhuhu bayangkan saya kena berdiri dari pkul 9 hingga pukul 5 selama 3 hari semata-mata nak siapkan test tu...tak dapat nak bayangkan betapa sakitnya kaki saya waktu..almaklumlah untuk kerja di dalam production tu kami diwajibkan memakai pakaian ala - ala orang pergi ke bulan tu sebab environment concern...
Selepas test semua siap saya terus pergi branch untuk membeli Ostematrix sebab stok dah sebulan tak beli...malam tu saya makan dan keesokkan paginya kaki saya yang sakit tu terus hilang beransur - ansur...lega sungguh saya..

Untuk pengetahuan semua ye...saya sejak mengamalkan Shaklee terutamanya Ostematrix ni banyak perubahan berlaku pada badan saya. Dulu saya selalu terkena kejang otot di waktu pagi...owww..sakitnya bukan kepalang...sebab kejang otot ni datang memang tak bagi isyarat, memang rasa sakit yang menyentap...ohh tak nak rasa lagi cukuplah...Ostematrix ni punya kesan memang cepat. Contoh malam ni kita makan..esok memang dah tak kena dah kejang otot semua ni...siap boleh lawas lagi...apa yang saya peratikan apabila kita konsisten makan Ostematrix bangun pagi akan rasa sangat nyaman dan rasa cukup tidur walaupun malam tu kita tidur selewat 2 pagi...

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang Ostematrix boleh refer link ini. Bagi sesiapa yang memang ada masalah selalu terkena simpul biawak, kejang otot, ibu - ibu yang sedang mengandung, masalah tulang, bagi mereka yang patah kaki atau kekurangan kalsium dalam badan saya sangat syorkan 300% untuk makan vitamin ni...memang tak pernah mengecewakan dan puas hati sangat...Kalau nak tahu Ostematrix ni 100% semulajadi dan diiktiraf dunia kerana keberkesanannya.

Bagi mereka yang ada parent atau ibu bapa yang ada masalah tulang rapuh dan masalah sakit kaki sangat disyorkan mengambil Ostematrix ni...Bagi mereka yang jenis busy kerja memang mudah nak ambil sebab tak perlu bancuh susu bagai just ambil 4 biji dan makan sebelum tidur...

Hubungi Amy 017-7697364 untuk mendapatkan stok Ostematrix

Vitamin ajaib memang sangat berkesan untuk mereka yang ada masalah tulang!


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...