Vitamin percuma Promosi sah sehingga 30 Oktober 2015!


Vitamin percuma Promosi sah sehingga 30 Oktober 2015!
Berita baik untuk anda diluar sana!!!!

Shaklee ada promosi bagi FREE vitamin tau....!

Sempena menyambut ulang tahun Vitalea yang ke 100 tahun!
Wau dah lama rupanya Vitamin Vitalea ni ada kat dunia kan...

Okey kalau nak tahu Vitalea ni biasanya berharga RM94.10 tau.. Sebotol ada 120 biji....tersangat lah berbaloi-baloi harganya tu...:)

Okey nak tahu tak macam mana caranya nak dapat VITALEA free ni? Okey senangnya je caranya...

Anda diwajibkan menjadi ahli Shaklee yang bernilai RM65 (Exclude GST) untuk seumur hidup ok...tak payah dah nak renew - renew lagi.....haaa kan senang tu boleh beli vitamin - vitamin Shaklee yang memang sangat berkesan ni pada bila-bila masa sahaja dengan harga yang superrr murah ok!  dannn...anda perlu  beli sebarang produk Shaklee dari harga serendah RM23.++ Maka dengan itu anda dah layak dah dapat vitamin Vitalea ni secara FREEE!!!

Sampai bila promosi Vitalea FREE ni?

Sah sehingga 30 Oktober 2015 ini...selepas tarikh ni setiap pendaftaran menjadi ahli Shaklee tidak akan mendapat sebarang vitamin FREE ..... so jom lah rebut peluang ni terutamanya kepada mereka-mereka yang sememangnya pengguna produk Shaklee tetapi masih tidak mendaftar ahli lagi....so sangat jimat kan?

Jom tunggu apa lagi...cepat whatssap/call Amy di no 017-7697364

 COD: Pasir Gudang JB


Post a Comment