Tuesday, May 13

Bonus - Bonus Dari Shaklee Syarat Beli Produk Dapat Duit ?

Bonus ...Oh...Bonus.....! 


 Hari ini AT nak share Bonus - Bonus Cek dari Shaklee. Bonus cek ini berdasarkan setiap pembelian kita dengan Shaklee. Tapi bonus - bonus ini Shaklee hanya akan bagi pada yang sudah mendaftar sebagai ahli sahaja. Oh ya, AT post bonus cek ni bukan untuk menunjuk - menunjuk ya. Tapi sekadar untuk berkongsi kepada pembaca di luar sana.

1) Bonus pada bulan Mac. Masa ni AT tak banyak sangat membeli barang sekadar vitamin -vitamin untuk diri sendiri dan emak di kampung.


2) Bonus ni untuk bulan April. Ada lah sedikit tambahan pada pembelian produk selain vitamin. AT beli water pitcher dari Shaklee. Memang berbaloi water pitcher tu dan yang penting dia murah sangat.



So, para - para pengguna Shaklee yang masih belum mendaftar jadi ahli anda daftarlah segera. Untuk makluman semua Shaklee satu - satunya Syarikat MLM yang memberikan keahlian seumur hidup dengan pembayaran yang tersangat lah murah!!. Anda perlu tahu setiap pembelian produk Shaklee anda akan di bayar bonus bulanan (T & C).

Bagi keterangan lanjut bolehlah hubungi AT segera!

Rebut Peluang ini disamping dapat membeli dengan harga yang lebih murah + Bonus bulanan (T&C).


  Telefon : 017 - 7697364                                                                                                                  
   Email : Leowills@hotmail.com



No comments:

SURPRISE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA SETIAP HARI !

  𝗖𝗢𝗞𝗟𝗔𝗧 𝗠𝗢𝗜𝗦𝗧 𝗟𝗘𝗟𝗘𝗛 𝗘𝗫𝗧𝗥𝗔𝗩𝗔𝗚𝗔𝗡𝗭𝗔   Harga RM56 jer  Boleh tulis atas kek  Boleh add on Bouquet/Belon  Order Hari...