Friday, May 9

Penapis air Shaklee yang sangat power dan boleh di bawa kemana - mana sahaja sangat efisien dan mudah diguna.

 
 Lama juga AT berkira - kira nak membeli penapis air yang berjenama di luar sana tu.Almaklumlah duduk menyewa malas rasanya nak membeli penapis air yang besar tu. Harganya juga dalam linkungan 1000 ke 2000. Bila dah menjadi ahli Shaklee ni, AT pun tak berkira - kira nak membeli jug air Shaklee ni. 1st time  tengok jug air yang ada penapis macam ni. Rekabentuk jug ni nampak segar, unik, hijau, simple dan rasa macam nak minum air selalu...(ô‿ô)
    
AT dah rasa sendiri Penapis air Shaklee ni memang sangat bagus dan memang sangat seuai untuk AT yang bekerja di kawasan perkilangan pasir gudang ni. Bayangkan air paip di rumah AT ni sangat banyak karat. Kalau nak tau air tu ada karat atau tidak cuba simpan air masak dalam peti sejuk dan tengok balik selepas beberapa hari kemudian. Ada mendakan kuning di dasar botol air.AT ingat air yg kotor rupanya itu air karat sebab rumah yang AT duduk ni guna sistem paip zaman dulu besi bergalvani, rumah sekarang mana ada guna sistem paip macam ni lagi...tapi nak buat macam mana dah kita pun duduk menyewa. Ni lah yang paling dekat dengan tempat kerja.
    
    Ni adalah Penapis Air Shaklee berbentuk jug dan dikenali sebagai water pitcher. Cantik kan?

Ini lah water pitcher Shaklee


Siap Free 3 biji  filter Refill + water housing kit


 So sangat di galakkan kepada sesiapa yang di luar tu yang selalu membeli air refill di luar untuk membeli penapis air Shaklee ni. tinggal filter and serve je.Kualiti air? Jangan risau, kalau dah nama barang Shaklee di jamin puas hati!.
AT bukan bercakap kosong tau dan bukan setakat penapis air ni je yang dah berkhidmat dengan AT tapi AT dah guna hampir separuh produk vitamin shaklee yang super duper power tu (Untuk penyakit Psoriasis).

    AT nak share kelebihan penapis air Shaklee ni super genius ni. 

Kebaikan utama dia:

Boleh turas air sehingga 80 gelen air (303 liter air) 2 kali ganda lebih banyak dari jenama lain.  
Menyingkir bahan plumbum dan bendasing yang tercemar dalam air kita.
Diperbuat  daripada tempurung kelapa yang tahan lasak serta bersifat semulajadi.
Penanda turasan yang smart - memberitahu kita bila waktunya menukar filter baru.
Penjimatan kos yang sangat besar berbanding membeli air mineral di luar.

Sangat di syorkan kepada mereka yang ada masalah dengan air paip yang berkarat dan kotor. Kena buat sesuatu sebab ni melibatkan kesihatan diri yang tiada gantinya tu. Jagalah kualiti air yang masuk dalam badan kita. Sila TAPIS air anda dan pastikan air yang anda minum seharian adalah bebas plumbum dan bendasing tercemar yang kita tak ketahui selama ni!!!



Penapis jug air Shaklee lain dari yang lain.Murah.Mudahalih dan UNIK!!!


Hubungi Amy Sekarang : 


   Telefon : 017 - 7697364                                                                                                                  





   Email : Leowills@hotmail.com


Saya hanya minum air berkualiti sahaja!!!


No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...