Saturday, May 10

Pejalkan otot anda dengan minuman protein Cinch Shaklee sehebat Agnes monica!

   
Gymnasium

Ada ramai orang ingin menurunkan berat badan. Ya itu satu langkah yang bagus. Bagi orang yang ingin menurunkan berat badan secara senaman itu lagi satu langkah yang bagus. Terutamanya yang sudah sign up fee dengan pusat fitness. Ya itu lagi satu langkah yang sangat bagus. Kalau dah bayar bermakna anda sudah ada komitmen dengan target anda.

Pastikan anda sudah bersedia dengan cabaran yang baru ini. Persediaan pertama adalah dengan menyediakan pakaian yang sesuai untuk melakukan senaman di gym. Ini penting kerana ia akan membantu anda tampil lebih berkeyakinan dan selesa dengan peralatan di gym nanti terutamanya kepada anda yang mempunyai badan yang besar dan sangat besar. Selain itu sentiasa pastikan anda membawa tuala untuk mengelap muka anda dan mengelap peluh anda yang bakal anda tinggalkan pada peralatan gym nanti..(¬‿¬). Ya ini berdasarkan pengalaman AT sendiri di gym. Apabila tak bawa tuala lepas tu perasan tempat duduk cycling tu dah berair dengan peluh..hahaha  tak pasal - pasal orang lain geli nak guna....( つ﹏╰)Okey taubat dah selepas ini kena biasakan bawa tuala yang macam tuala mandi tu. Senang nak lap peluh yang berjurai - jurai tu.


Okey satu lagi yang perkara penting nak AT sampaikan adalah anda kena sediakan satu minuman protein yang berkhasiat.Minuman protein ini boleh membantu anda memelihara otot penting serta membuatkan anda sentiasa rasa kenyang dan berpuas hati di samping membantu anda mengurangkan berat badan anda.

Minuman protein ini amat penting untuk memelihara otot anda di saat mengurangkan berat badan.Ini penting kerana di samping mendapat berat badan yang ideal anda juga mampu menjaga sistem otot anda agar lebih pejal dan cantik. Ini kerana biasa kita lihat orang yang sudah mencapai berat yang idela tetapi anda akan lihat otot badan mereka kendur ! Kerana mereka telah mengabaikan protein penting dalam badan. Protein yang sedia ada  di dalam pemakanan harian adalah tidak cukup dengan keperluan badan di saat kita sedang berusaha untuk mengurangkan berat badan dengan melakukan aktiviti berat di gym.

Pastikan protein yang anda ambil adalah berkualiti tinggi dan yang paling penting dia bukan lah protein dari soya GMO.
Protein yang sangat sesuai untuk mereka yang sedang berusaha untuk menguruskan berat badan dan banyak melakukan aktiviti sukan atau senaman di gym adalah Shaklee CINCH. Ini adalah minuman sangat bagus untuk menjaga otot kita di saat kita melakukan penurunan berat badan.

Sangat sesuai untuk semua peringkat usia dan golongan tidak kira perempuan atau lelaki...

Bancuh dan simpan guna Shaker khas dari Shaklee (ada bola besi untuk shake) So bila ada Cinch ni boleh standby untuk di bawa ke gym di samping air putih. Shaker khas Shaklee ini sangat sangat kedap dan jangan risau tumpah. Berukuran 500ml. cukup untuk membekalkan protein ketika di gym...

Cinch berperisa Vanilla dan Chocolate dari Shaklee memang 100% puas hati (♥♥,)

Cinch ada 3 perisa uatama iaitu vanilla, coklat dan cafe latte. Pilihan AT adalah coklat kerana coklat adalah perasa yang sangat versatile dan tidak muak kalau diminum di samping itu boleh memberikan mood yang baik pada diri kita,

Dapatkan sekarang dan hubungi AT segera kerana Cinch tidak ada dijual di mana - mana pasaraya di seluruh Malaysia hanya boleh di dapati dari pengedar berdaftar sahaja.

Mengapa AT pilih Cinch Shaklee? Sebab produk Shaklee sangat premium dan semua produknya tersangat lah bagus dan AT sudah menggunakan semua produk dari Shaklee. Ye kepuasan adalah utama. Dulu AT agak ragu - ragu dan tidak yakin dengan produk dari soya ni, kerana percaya pemakanan soya adalah tidak bagus untuk badan manusia.


 Ingat ya, hendak bersenam dan mahu kurus dengan badan tidak mengelebeh ! So kena ada protein yang bagus untuk otot kita dan paling penting dapatkan Cinch Shaklee ni sekarang....ᕙ(`▽´)ᕗ

Sudah bersedia untuk dapatkan otot yang cantik macam ni dengan Cinch?

Imej terkini Agnes Monica yang menjadi ikutan ramai wanita!!


 
Hubungi Amy Sekarang :

   Telefon : 017 - 7697364                                                                                                                  


   Email : Leowills@hotmail.com


Senam....Senam...Kurus...Kurus....badan mantap dan cun.....♥(ˆ⌣ˆԅ)




No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...