Friday, May 16

Adakah Shaklee " Terlalu Mahal Bagi Anda" ?

Shaklee di tangga teratas dan mempunyai rating terbaik di dunia!.....Credit to Bonnie

Tahukah Anda Kajian Terkini Tentang Produk MultiVitamin Diseluruh dunia?

Tahukah anda kebanyakan vitamin di pasaran adalah bersifat sintetik?.Shaklee telah membuktikan daya maju dan keberkesanan melalui KAJIAN THE LANDMARK SAINTIFIK DOUBLE BLIND, kajian dilakukan oleh University of California, Berkeley, Sekolah Kesihatan Awam.

      "Corak Penggunaan, kesihatan, dan status beberapa pengguna diet tambahan jangka panjang: satu kajian keratan rentas telah diterbitkan dalam Nutrition Journal, dalam talian jurnal saintifik pada 24 Oktober 2007""

Dan keputusan yang menakjubkan! Jangka panjang penggunaan diet tambahan telah secara konsisten dikaitkan dengan tahap darah yang lebih baik nutrien penting dan penanda biologi kesihatan jantung utama. Lebih penting lagi, pengguna jangka panjang pelbagai makanan tambahan biasanya dilaporkan kelaziman lebih rendah daripada penyakit dalam keadaan kesihatan yang dilaporkan sendiri termasuk tekanan darah tinggi dan kencing manis, berbanding dengan pengguna tunggal multivitamin dan bukan pengguna.

Ini yang pertama seumpamanya telah dijalankan ke atas penduduk.Kajian yang unik menggunakan kaedah pengumpulan data secara talian yang digunakan buat kali pertama dengan kerjasama epidemiologi pemakanan terkenal Dr Gladys Block, dari University of California, Berkeley, Sekolah Awam Kesihatan.

Maklumat mengenai diet dan makanan tambahan pengambilan, latihan, dan status kesihatan diperolehi daripada soal selidik dalam talian dan di lokasi pemeriksaan fizikal daripada 278 jangka panjang Shaklee pelbagai pengguna tambahan diet. Data untuk 602 bukan pengguna dipadankan dan 176 tunggal pengguna multivitamin telah diperolehi daripada Seluruh Negara Kesihatan dan Pemakanan Ukur Peperiksaan (NHANES) kesihatan dan pemakanan kajian yang terbesar dan paling lama negara, ditaja oleh Pusat Kebangsaan untuk Statistik Kesihatan ".


Ini lah masanya anda beralih kepada nutrisi 100% semula jadi dan bersama dengan mereka yang telah lama menikmati taraf kesihatan yang lebih baik dan selamat!


Sila hubungi lanjut di talian (SMS / WASSAP / EMAIL)

  Telefon : 017 - 7697364                                                                                                                  
   Email : Leowills@hotmail.com

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...