Tuesday, December 16

Cara nak menghilangkan parut jerawat yang teruk | Set kulit cantik

Tahukah anda bahawa ada cara mudah untuk menghilangkan parut atau bekas jerawat ?

Kesan parut jerawat ini biasanya sangat susah nak hilang dan tak banyak produk yang boleh membantu kulit pulih seperti sedia kala.

Tetapi dengan Shaklee anda boleh mencuba untuk menghilangkan kesan parut jerawat degil ini seperti yang anda lihat pada testimoni di bawah ini....

Pengambilan Vita E - Complex yang konsisten telah menunjukkan perubahan kulit yang sangat dramatik....
Testimoni Vita E yang konsisten.....

“Assalam…saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan VITAMIN E COMPLEX, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin c, vitamin b kompleks, esp….tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee.”


Jangan ragu - ragu untuk mencuba produk Shaklee...sudah banyak testimoni di luar sana yang berjaya dengan Shaklee.

Whatsap/SMS saya : Amy 017-7697364 

Bagi anda yang ingin membuat pembelian secara terus boleh klik di bawah ini"


Vita E - Complex
Vita E - Complex boleh bertahan sehingga 4 bulan




Set Kecantikan premium




No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...