Wednesday, December 24

Rahsia Kulit Putih, Gebu dan sihat | Set Kulit Cantik Shaklee

Kulit putih, gebu dan sihat

Rasanya topik kulit cantik ni memang takkan pernah habis dulu, kini dan selamanya...
Produk kecantikan pula datang silih berganti.....
Tapi percayalah nak dapat kulit yang cantik bukan setakat luaran je malah ia bermula dari dalam...
Kali ini saya ingin kongsikan petua Kulit putih, gebu dan sihat....

Kaitan vitamin dengan kulit manusia

Petuanya adalah dengan memakan vitamin - vitamin yang sangat diperlukan oleh kulit kita....
Seperti yang saya katakan tadi, kecantikan kulit yang baik bermula dari dalam...
Pemakanan yang baik, berzat dan berkhasiat adalah sumber makanan kepada kulit kita...
Manakala pemakanan tambahan seperti vitamin C,E dan B adalah penggalak kepada kecantikan kulit kita itu sendiri...
Shaklee menawarkan koleksi vitamin yang sangat baik untuk semua penggunanya di seluruh dunia.
Vitamin- vitamin ini adalah selamat dimakan, halal tanpa keraguan dan paling penting ianya 100% semulajadi tanpa sintetik.


 Set Kulit Cantik Shaklee

Saya mencadangkan anda mengunakan Set Kulit Cantik Shaklee seperti di bawah ini:


ESP - Energizing Soy Protein


ESP seberat 850g ini sangat berbaloi dengan harganya. ESP mempunyai rekod jualan paling laris sepanjang tahun sejak ia mula di perkenalkan oleh Shaklee sehingga kini. Penggunaan ESP setiap hari sangat membantu kulit anda menjadi lebih putih dan tampak lebih gebu. Ini telah terbukti dengan banyak testimoni - testimoni pengguna Shaklee di luar sana. ESP bukan setakat untuk kulit sahaja malah sangat bagus untuk ibu - ibu yang sedang mengandung dan selepas bersalin dimana membantu para ibu memperbanyakkan lagi susu badan mereka. Shaklee hanya menggunakan sumber Protein Soya yang berkualiti tinggi dan NON GMO. Dimana Soya yang digunakan adalah soya yang asli dan tidak pernah di ubah ginetiknya serta pemprosesannya tidak melibatkan alkohol.



Suatained Release Vita C


Vitamin C Shaklee adalah berbeza dengan vitamin C jenama biasa. Kandungannya sebanyak 180 biji adalah sangat menjimatkan dan sangat berbaloi dengan wang ringgit anda setanding dengan khasiatnya yang lebih baik dan berkualiti berbanding dengan jenama lain di pasaran. Vitamin C Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah serta kulitnya dan dengan teknologi pelepasan 1.5 vitamin C dalam tubuh badan kita setiap jam dan mampu kekal dalam plasma darah selama 24 jam. Sangat menakjubkan!
Ianya tidak sintetik malah 100% semulajadi. Vitamin C Shaklee adalah sumber Collagen paling baik untuk Kulit kita. Tahukah anda tubuh badan manusia tidak mampu menghasilkan Vitamin C?



Vitamin E Complex

Kandungannya dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta) menjadikan ia Vitamin E Complex paling lengkap dipasaran!
Bukan setakat untuk kecantikan kulit malah untuk kesuburan lelaki. Pengambilan Vitamin E Shaklee secara konsisten telah menunjukkan 52% mutu Sperma lelaki lebih baik.Tambahan Se dan vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat terutamanya motilitas sperma. Kehebatan vitamin E dalam menghilangkan parut tidak boleh di sangkal lagi!


Bagi anda yang sangat berminat dengan set kulit Shaklee ini boleh hubungi saya di 017 - 7697364.

Saya merupakan pengedar Shaklee di kawasan Pasir Gudang Johor. penghantaran seluruh Malaysia.Pembeli luar negara boleh hubungi saya untuk lebih lanjut.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...