Wednesday, December 10

Cara merawat kulit kering bersisik supaya kulit menjadi putih kemerah-merahan | Set kecantikan Shaklee


Set Kecantikan Shaklee terhangat dan popular sepanjang tahun....!!!!

Hampir 80% rakyat di Malaysia sama ada lelaki atau perempuan telah mengalami masalah kulit kering dan bersisik. Faktor utama adalah kulit sentiasa terdedah kepada cayaha matahari yang sangat merbahaya. 

Faktor lain yang sangat menarik adalah hampir 90% rakyat Malaysia tidak suka mengamalkan munim air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Pemakanan yang tidak seimbang dan tidak suka mengamalkan pemakanan sihat juga adalah punca utama kulit sangat mudah kering dan kusam. Pemakanan yang diamalkan oleh sebilangan besar rakyat Malaysia juga sangat rendah antioksidan.

Di Malaysia tidak ramai yang suka mengambil sayur hijau segar dan tinggi vitamin dalam pemakanan harian mereka. Kebanyakkan rakyat Malaysia suka kepada pemakanan tinggi Kolestrol, berminyak dan makanan berproses berbanding sayuran dan buahan segar.

Faktor keadaan sekeliling juga turut menjadi punca kepada kulit kita yang cepat kering dan bersisik. Hanya melalui pemakanan sahaja yang boleh menjamin kulit kita putih, lembap , anjal dan sihat serta awet muda. Di Shaklee telah tersedia set-set terbaik untuk pelbagai jenis masalah. Bagi masalah kulit muka atau badan yang sangat kering dan bersisik saya sangat mengesyorkan set kecantikan dibawah. Sangat sesuai untuk semua lelaki dan wanita tidak mengira umur dan bangsa. Set dibawah adalah set yang sangat lengkap untuk mencantikkan kulit satu badan tanpa perlu risau dengan kandungannya. Sebagaimana semua orang tahu, Shaklee adalah produk berkualiti tinggi dan hanya dibuat daripada bahan terbaik dan terpilih hasil kajian saintis terbaik dunia. Harganya sangat berpatutan dan sangat bernilai dengan apa yang diberikan. 

Shaklee adalah  100% semulajadi dan tiada perasa, pewarna atau bahan tiruan. Selamat digunakan oleh semua lapisan masyarakat. Set lengkap dibawah adalah untuk kecantikan satu badan dan kesihatan satu badan. Sememangnya kecantikan kulit sebanar bermula dari dalam dan tidak hanya dari luar.
1. ENERGIZING SOY PROTEIN - ESP

2 - COLLAGEN POWDER

3 - SET ASAS KECANTIKAN (Vitamin C,E & B)


Hubungi Amy untuk pembelian set lengkap di atas atau mengikut bajet anda:

Amy 017-7697364



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...