Monday, December 29

Cara paling cepat cuci toilet kotor | Basic H

Cuci toilet dengan cepat
Cara paling cepat untuk cuci toilet dirumah adalah dengan menggunakan pencuci Basic H keluaran Shaklee. Kalau nak tahu pencuci ini sangat bagus dan kerja membersih menjadi sangat mudah.
Basic H sangat sesuai bagi anda yang selalu malas untuk cuci toilet setiap hari.
Dengan Basic H anda tidak perlu menyental kuat toilet anda sebaliknya anda hanya perlu menyemburkan sahaja Basic H dan biarkan semalaman. Keesokan harinya anda hanya perlu menyiramkan dengan air dan anda akan lihat toilet anda bersih dan berkilat.Mudah bukan?
Basic H pembersih mesra alam
 
Hanya beberapa titik sahaja diperlukan dan campurkan dengan 500ml air paip. Anda sudah boleh terus membersihkan toilet anda tanpa bersusah payah lagi.
Basic H terkenal kerana ia sangat super Jimat dan sangat mesra alam. Tiada bahan kimia didalamnya dan sangat selamat untuk semua orang terutamanya kanak-kanak kerana ia diperbuat sepenuhnya dari ekstrak jagung dan kelapa.

Dengan adanya Basic H kerja -kerja membersihkan toilet lebih mudah dan toilet anda akan lebih bersih dan berkilat setiap hari.

Toilet yang bersih setelah menggunakan Basic H

Untuk memudahkan kerja membersih toilet anda, anda boleh hubungi 017-7697364. Stok sentiasa tersedia untuk anda.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...