Saturday, December 6

Cara Merawat Kulit kusam dan tidak berseri? | Enfuselle Shaklee


TIP: Invest in a good cleanser and look after your skin so that you can wear as little make-up as possible.

       Jangan berputus asa kalau anda rasa kulit muka anda terlalu kusam sehingga hilang serinya.
Mari kenal pasti kenapa kulit muka kita boleh jadi kusam, gelap dan tidak bercahaya. Asas kepada kecantikan wajah adalah bermula dengan penjagaan kulit muka yang betul dan konsisten.

Tahukah anda dengan penjagaan kulit muka yang betul dan konsisten sejak dari usia awal lagi mampu menjadikan kulit anda lebih tampak muda dari usia anda? Malah dengan cucian yang betul kulit anda akan terselamat dari masalah kulit kusam, berjerawat, dan cela.

Mencuci, toner dan melembap merupakan 3 langkah asas terpenting jikalau anda inginkan kulit muka cantik bercahaya semulajadi, percayalah! Tanyalah mana - mana pakar kecantikan sekalipun mereka tetap akan memberikan jawapan yang sama. konsep ini sama seperti yang digunakan di Spa - spa kecantikan. Anda akan tetap kena lalui 3 proses asas tadi ketika di Spa -spa kecantikan.

Mengapa perlu membayar lebih? Jikalau anda mampu buat sendiri di rumah? Itu lebih menjimatkan dan mampu menjadikan anda lebih arif dengan keperluan kulit anda sendiri. Penjagaan kulit muka dengan penuh disiplin mampu menjanjikan kulit yang lebih sihat, kencang dan cerah semulajadi.

Dalam memilih produk penjagaan kulit anda perlu memastikan kenal dengan jenis kulit muka anda sendiri agar produk itu sesuai dengan kulit muka anda. Contohnya adakah kulit anda jenis berminyak, kering atau sensitif?

Rangkaian produk Enfuselle Shaklee yang sememangnya terkenal dengan ciri - ciri semulajadinya mampu memberikan anda pilihan terbaik untuk kulit anda.

3 step asas penjagaan kulit - membersih ,toner dan melembap.(Pilih ikut keperluan usia kulit)


Boleh cuba sendiri dan rasai kesan perbezaannya...Enfuselle ini setanding dengan SK ii tau...

Boleh contact no ini untuk pertanyaan lanjut....017 -7697364



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...