Tuesday, December 30

Set Penjagaan Kebersihan Rumah 100% selamat,berkesan dan disukai ramai.

Hari ni team Shaklee sekali lagi bersatu dalam membantu mangsa banjir di Kelantan,pahang dan Johor. Master- master Shaklee bertungkus lumus mengumpul dana dan memberi bantuan terus kepada mangsa- mangsa banjir...

Hampir kebanyakkan kawasan mula surut dan didapati ada rumah mangsa hilang dan hanya tinggal tapak sahaja. Bagi mereka yang masih ada rumah aktiviti berat seterusnya adalah membersihkan kembali rumah- rumah yang kotor berlumpur.

Team Shaklee telah menyumbangkan set penjagaan rumah dari Shaklee. Sememangnya diketahui ramai semua set penjagaan rumah Shaklee adalah sangat bagus 100% selamat dari bahan kimia merbahaya kerana ia diperbuat daripada ekstrak jagung dan kelapa. Malah set penjagaan rumah ini selamat digunakan seisi keluarga terutamanya bagi kanak - kanak kecil.
Set penjagaan rumah ini boleh membersihkan seluruh rumah dan pakaian harian anda.




Bagi anda di rumah yang turut berminat untuk memiliki set penjagaan rumah ini boleh dapatkan dengan hubungi Amy 017-7697364. Set penjagaan rumah ini adalah 100% selamat dan bebas bahan kimia serta sangat mesra alam.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...