Monday, December 8

Cara merawat Kolestrol yang tinggi dalam badan | Set Kolestrol

Hari ini saya nak share cerita tentang KOLESTROL tinggi dalam badan dan cara bagaimana nak merawat Kolestrol yang tinggi dalam badan dengan cara yang mudah.

Tahukah anda negara Malaysia mempunyai kadar peratus kematian akibat serangan jantung paling tinggi sekali? Ini sangat mengejutkan dan percayalah peratus ini semakin bertambah dari tahun ke tahun.

KOLESTROL punca kepada penyakit jantung boleh di baca di SINI



        Permasalahan utama rakyat negara ini adalah tidak mahu ambil tahu tentang tahap kolestrol dalam badan mereka. Bagi saya yang bekerja di kilang swasta tidak menjadi masalah untuk mengetahui kadar ketinggian tahap kolestrol dalam badan kerana majikan sangat mengambil berat tentang kesihatan pekerja. Di tempat kerja kami akan diadakan pemeriksaan kesihatan sekali setiap setahun Para pekerja akan dapat melihat keputusan kesihatan mereka dan dengan cara ini pelbagai jenis penyakit boleh dikesan dari awal.

       Bagi mereka yang langsung tidak pernah ambil tahu tentang kesihatan mereka lebih - lebih lagi KOLESTROL dalam badan saya sangat - sangat mengesyorkan kepada semua penduduk Malaysia terutamanya kepada mereka yang berumur 18 tahun ke atas untuk membuat pemeriksaan Kolestrol dalam darah. Buat pengetahuan semua anda boleh membuat pemeriksaan Koletsrol anda di klinik - klinik berdekatan dengan rumah anda dengan kadar harga sangat murah dan berpatutan (Bayaran sekitar bawah RM40). Ini adalah berdasarkan pengalaman rakan saya sendiri. Keputusan juga lebih cepat diperolehi dan anda akan dapat mendengar sendiri apakah kesan dan cara untuk menghilangkan Kolestrol yang berlebihan in dari mulut doktor sendiri.

      Percayalah tindakan kecil ini mampu membantu anda mengelakkan diri anda dari terkena serangan jantung dan strok.Maka hargailah diri anda dan sayangilah diri anda. Berikan tubuh badan anda sumber terbaik bagi menjaga kesihatan diri yang sangat berharga ini....

Bagi mereka yang sudah mengetahui kadar Kolestsrol dan didapati tinggi , inilah masanya untuk anda mencuba produk kesihatan yang 100% semulajadi serta bebas kimia. Kami di Shaklee sentiasa ingin menguar - uarkan produk kesihatan terbaik ini yang sangat berkesan mengurangkan kadar Koletrol tinggi di dalam badan.

Phytocol-ST adalah  Penawar Koletsrol dari Shaklee -ihsanGoogle

INFO PHYTOCOL - ST

Sedikit info ringkas tentang Phytocol-ST Shaklee
  •  mudah larut iaitu akan melarut dalam tempoh masa 30saat
  •  boleh di ambil sebelum, ketika atau selepas makan
  •  menghalang kolestrol jahat masuk ke badan

Phytocol-ST
Fitosterol dalam Phytocol-ST 


Apakata mereka yang telah mencuba Phytocol-St ini? Adakah mereka berjaya ?

Testimony berjaya Phytocol-ST

Bagi mereka yang sememangnya sedang bermasalah dengan Kolestrol ini sila cepat-cepat hubungi saya. InsyaAllah saya akan bantu anda mengurangkan masalah anda secepat yang mungkin. Bagi mereka yang ingin pembelian terus melalui online boleh klik button di bawah. Atau hubungi sahaja nombor di bawah untuk pertanyaan selanjutnya.



Sebarang pertanyaan boleh hubungi:

Amy 017-7697364



                                          



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...