Friday, April 17

Cara Cepat Kurus dengan hanya makan Lecithin Shaklee | Lecithin


Seperti yang dirancangkan saya dan kawan seperjuangan Shaklee si mom lina berjaya juga menghadiri kelas nutrisi anjuran Shaklee Johor Bahru. kami siap ambil cuti separuh hari lagi..punya lah komited nak dengan talk dari pakar nutrisi Shaklee ni..

Kelas baru nak bermula..

Kelas hari ni bertajuk kesihatan minda...kelas selama 1 jam setengah ni memang sangat sekejap dan rasanya banyak sangat info yang sangat -sangat bermanfaat yang selama ini tidak diketahui.

Nutritionist Nurul didatangkan khas dari KL untuk memberi talk di Johor.
Antara info yang di sharingkan tadi adalah mengenai fakta tentang keadaan otak manusia.
Faktor - faktor kerosakkan otak manusia. Selain itu Nurul juga menerangkan dengan terperinci vitamin- vitamin yang disyorkan oleh Shaklee. Siapakah yang perlu mengamalkan vitamin -vitamin bermutu Shaklee ini. Kalau nak tahu setiap vitamin Shaklee ini memang sangat tinggi nilainya. Fungsinya melebihi dari namanya sendiri. Ianya memang sangat worth for every penny u spend! 

Antara Vitamin terbaik untuk otak ialah Lecithin, Omega 3, Omega Guard, VIVIX dan Performance Drink. Senarai vitamin ini cukup menjadikan otak kita sihat dan cergas. Sangat bagus untuk  kanak-kanak, pelajar sekolah, pelajar universiti, orang tua, pekerja profesional dan untuk sesiapa yang memang sangat menjaga kesihatan otak mereka. 

Ingat ya....Otak ini adalah tunjang utama badan manusia. Tanpa otak tubuh kita takkan mampu membuat apa - apa..kaku dan bisu. Tentu kita tak mahu jadi begitu bukan. Apabila kita tidak memberi makanan yang baik kepada otak maka kita sedang memusnahkan otak kita sedikit demi sedikit dan akhirnya berlaku lah gejala masalah otak yang tak diingini seperti penyakit nyanyuk, parkinson, depress dan macam-macam lagi..
.

Me and my buddy...mom lina


Okey, saya akan ceritakan lebih banyak lagi tentang otak dan vitamin yang sesuai untuknya dan kepentingan vitamin ini untuk otak kita dalam entry akan datang. Oh tak lupa juga cerita menarik tentang Lecithin yang sangat membantu untuk kurus kan badan.Baca Lecithin di Sini. Okey insyaAllah saya akan share dengan lebih detail lagi esok. okey nite and Jumpa lagi esok!


 Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com


DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INIIngin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup  Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...