Wednesday, April 29

Cara kurangkan rabun dengan cara yang paling mudah | Carotomax

Masalah mata rabun

Ada berita gembira untuk mereka diluar sana yang ada mengalami masalah rabun teruk tak kira lah sama ada rabun jauh atau rabun dekat. Terutamanya mereka yang suka melakukan aktiviti luar seperti bersukan, berenang dan banyak lagi. Agak susah  untuk mereka bergerak aktif. Rasanya tak ramai yang suka nak pakai cermin mata ni kan sebab rasa pergerakan mata tak bebas dan terhad jauh berbeza dengan mereka yang mempunyai mata sihat kan.

Ok jangan risau ye, semua penyakit ada ubatnya...

Kalau nak tahu di Shaklee, Carotomax ni memang khas dicipta untuk mereka yang ada masalah penglihatan. Di sini saya nak share cerita tentang pengalaman pengguna yang sudah menggunakan Carotomax dari Shaklee ini untuk merawat masalah matanya.

Carotomax
                                  
"Menurut testimoni dibawah, setelah dua minggu mengamalkan Carotomax dia sudah boleh nampak bunga pada langsir dalam biliknya. Walhal dia biasanya tidak nampak melainkan kalau memakai cermin mata. Tambahnya lagi selain penglihatan tanpa cermin  matanya sudah bertambah baik dia turut menyedari bahawa jeragat di mukanya sudah berkurangan !"...Testimoni yang sudah berjaya setelah menggunakan Carotomax dari Shaklee.

Testimoni Carotomax

Carotomax Shaklee bukan sekadar memperbaiki masalah mata malah ia menghasilkan 'ungu visual' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan didalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia ( rabun malam ), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia ( mata kering ), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eyes bags dan gegelung hitam dimata.


Selain itu Carotomax mampu meredakan masalah penyakit kulit. Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan acne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scables, acne, ulser kulit.

Untuk anda yang ingin segera mengubati masalah mata anda dan berminat ingin mencuba produk Shaklee yang 100% terhasil daripada tumbuhan -tumbuhan semulajadi ini boleh lah hubungi nombor 017-7697364.






No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...