Tuesday, April 28

Cara Elak Rambut Rosak dengan Revitalizing Shampoo | Revitalizing Shampoo

Revitalizing Shampoo penyinar Rambut terbaik

Tanpa ramuan yang mengering atau menanggalkan, Revitalizing Shampoo yang patent-pending menyediakan pembersihan yang lembut, tetap, sementara Purifying Shampoo menghapuskan minyak, produk pendandan dan menghapuskan pencemaran.


Gabungkan 2 jenis shampoo unik ini mengikut jadual anda menawarkan cara revolusiner untuk megekalkan rambut yang sihat optimum dan responsif.

Kotoran yang dikumpulkan oleh rambut akan merosakkan struktur rambut dan meningkatkan stress pada setiap helai apabila ia kusut masai. Pembentukan kotoran dan produk dandanan mempercepatkan kerosakkan. Hasilnya menjadikan rambut lemah dan lesu, tidak bermaya dan sukar diurus. Malangnya kebanyakkan shampoo mendatangkan lebih mudarat dari kebaikan kerana mereka berulang kali menanggalkan minyak-minyak  penting mengasari permukaan rambut melunturkan bilah rambut dari kekuatan dan kecergasannya.

Sebab itulah kedua-dua Shampoo ProSante TIDAK mengandungi ramuan kimia yang kasar seperti DEA dan SLS, dan mereka ADA memberi manfaat unik dan eksklusif apabila digunakan sebagai satu pasukan.

Untuk Membersih Dan Memulih Lantunan Dan Sinaran Muda:

Revitalizing Shampoo
Mengandungi sistem pembersihan yang patent-pending. DiFormulasikan dengan humectants dan protein berasaskan sayuran untuk kutikel rambut yang licin.

Mengimbangi kulit kepala dan menyemai rambut dengan humectants, membantu mengurangkan kusut dan mengekalkan imbangan kelembapan dan kilauan.

Setiap Kegunaan membuat rambut nampak dan rasa:
  • Bersih -Menanggalkan minyak berlebihan, kotoran dan produk dandanan.
  • Kuat-Tidak menanggalkan kelembapan penting, jadi kutikel rambut senantiasa licin dan tahan dari rosak, walaupun dalam keadaan basah.
  • Lantunan-Anti Statik dan tidak mengeringkan rambut mengekalkan flex dan daya tahan semulajadi.
  • Menyegarkan-Menampilkan Scalp Health Complex untuk menenangkan dan melembapkan, membuat kulit kepala rasa selesa dan bertenaga.


Sila Hubungi untuk pembelian jika anda berminat:
Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
 Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
 Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup Hanya Online sahaja dan nikmati penjimatan harga sehingga 25%, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook 

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...