Saturday, April 18

Rahsia kulit sihat, cantik dan awet muda dengan Collagen Powder Shaklee | Collagen Powder Shaklee

Collagen Powder Shaklee
Perbezaan Collagen Power Shaklee

Shaklee Collagen powder adalah supplement collagen yang unggul, mengandungi 4000 mg collagen RSS (Sisik ikan merah) proprietari, sejenis collagen tulen dan bermutu 
tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Collagen Shaklee adalah sangat rendah disukat dalm bentuk dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular collagen disukat dalam unit Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama termasuk ekstrak  biji Camelia japonica, collagen ikan, ekstrak kekerangan, lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan  Vitamin B digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Manfaat Utama Collagen Powder Shaklee 

Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang collagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. 

Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan collagen dalam badan kita. Kerosakkan collagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain.

Justeru itu Shaklee Collagen Powder, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisi semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

Tampak lebih muda
  • Collagen sangat bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
  • Kulit akn kurang kering dan elastisi akan bertambah baik.Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan. Dalam kes saya, tanda penuaan dibelakang tangan saya telah hampir hilang.
Rasa Lebih Muda
  • Collagen adalah sama  penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan Calcium. Collagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
  • Collagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
  • Baik untuk mata. Kornea memerlukan collagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh collagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat collagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin menua.


Fungsi Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee


1) Kolagen dari sisik ikan merah

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

2) Ekstrak biji Camellia japonica

Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3) Ekstrak Pfaffia

Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica membantu formulasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikut amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4) Elastin daripada kolagen ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5) Vitamin B dan Vitamin C

Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

6) Ekstrak kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7) Lactobacillus acidophilus

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
Mengapa Shaklee Collagen Powder ini diambil daripada sisik ikan merah? Sebabnya ialah ia mempunyai kadar penyerapan yang tinggi dan sebab utama keberkesanannya juga boleh dilihat seawal 8 minggu (ujian klinikal). Ada pengguna juga dapat merasai kelebihannya seawal beberapa hari penggunaan, ikut badan individu itu juga.

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit” Saya adalah pengedar sah Shaklee kawasan Pasir Gudang Johor. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh dunia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.
Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
 Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
 Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook 

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...