Wednesday, May 20

Penawar Sakit tulang belakang dan sakit Pinggang | Ostematrix

Sakit pinggang atau slip Disk
Saya kira sangat ramai yang diluar sana ada masalah sakit tulang belakang akibat teruk bekerja seharian atau pun ibu-ibu diluar sana yang sedang mengandung.. Tapi tak ramai diluar sana yang ambil berat dengan kesihatan mereka. Tidak ramai yang berkira-kira tentang pengambilan vitamin-vitamin penting dalam badan. Tau-tau saja badan mudah sakit, tiba-tiba doktor beritahu terkena slip disk atau tulang belakang beralih. Sangat menakutkan, ditambah lagi kes dikalangan orang muda semakin mencanak -canak naik. Keperluan vitamin penting seperti kalsium jangan pernah ambil mudah kerana ia adalah vitamin penting untuk tulang badan kita. 
Saya nak share sedikit pengalaman seorang pengguna Shaklee selepas mengambil vitamin Ostematrix ini...

"Kisah Si Hafsah yang sedang mengandung dan selalu sangat mengalami sakit pinggang terutamanya ketika waktu pagi dan ketika nak bangun berdiri. Bayangkan sahaja betapa sakitnya badan dia dengan nak menampung berat baby yang semakin membesar...sangat menyeksakan. Tapi dengan tindakan bijak Hafsah menambah lagi 2 biji Ostematrix menjadikan total 4 biji sehari telah merubah segalanya...sakit pinggang dah tiada dan tidur menjadi semakin lena..memang macam MAGIC katanya.....Hafsah (Pengguna setia Ostematrix Shaklee)"



Sakit tulang belakang ketika mengandung

Kalau nak tahu dengan 4 biji ostematrix ini, ianya sangat-sangat membantu melawaskan perut kita, mudah buang air besar waktu pagi. Ostematrix satu-satunya penawar terbaik untuk mereka yang sangat susah nak tidur malam atau orang panggil insomnia. Ia memberikan tidur paling berkualiti walaupun anda tidur sekejap. Begitulah hebatnya penangan Ostematrix ini.

 Saya memang sentiasa pastikan Ostematrix ada dalam bilik saya. Memang tak pernah lupa bawak kalau pergi jalan mana-mana. Kadang-kadang tu tidur memang tak ingat dunia...hahahahai...sampai macam tu sekali penangannya. Memang elok sangat lah untuk mereka yang susah sangat tidur malam tu..





Untuk anda yang teringin nak mencuba saya sangat galakkan anda mencuba Ostematrix ini...Memang anda akan rasa berpuas hati sangat dengan Produk Shaklee yang satu ini..


Boleh hubungi Amy di nombor 017-7697364...InsyaAllah anda akan dibantu untuk meringankan masalah anda tu..



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...