Saturday, May 23

Cara untuk mencantikkan kulit muka yang kusam dan kering | Set Kecantikan


Memiliki Kulit cantik memang dambaan setiap wanita. Siapa yang tidak mahu cantik kan?
Sudah pasti anda akan terbayang kulit yang mulus tanpa secalit parut, di tambah lagi kulit seakan bercahaya dan nampak anjal. Sesiapa yang tengok pun pasti akan tertawan!

Disini ada tip-tip mudah untuk kulit sentiasa nampak cantik dan berseri-seri:

1. Minum 3 liter air putih setiap hari.

2. Makan sayur hjiau setiap hari. Jika tidak mampu boleh ambil VitaLea sebagai ganti. 

3. Pakai pelembap SPF 30+ ke atas. Cahaya matahari adalah punca kepada jeragat!

4. Pakai pelembap selepas mandi. Agar kulit tidak kering. Boleh juga gunakan ESP kerana fungsi utamanya memulihkan kulit dari kering dan kusam.

5. Hindarkan makanan segera. Jika lapar ambil ESP kerana ia boleh kurangkan lapar.

6. Banyakkan minum teh hijau seperti Cinch Tea.

7. Bersenam untuk berpeluh. Kulit akan putih kemerah-merahan.

8. Badan kena cukup protein untuk menghasilkan sel-sel yang termusnah dalam badan. Boleh diambil dari ESP kerana proteinnya yang 100% asli dan bukan yang telah diubah genetiknya.

9. Sentiasa mengurut wajah muka mengikut urutan yang betul. Bertujuan untuk membuka dan melancarkan perjalanan darah. Kulit yang kusam akan berubah menjadi kemerahan.

10. Banyakkan makan buah-buahan segar dan berkhasiat tinggi. Anda juga boleh mengamalkan Vitamin C kerana ia sangat berkhasiat dan menghasilkan kolagen untuk kulit agar kulit putih kemerah-merahan seperti berumur 20 an.

11. Sentiasa mengamalkan rutin membersihkan kulit muka setiap hari. Jika tidak kulit mati akan bertimbun dikulit muka anda sehingga kulit jadi kusam hitam.

12. Sentiasa tersenyum dan berpikiran positif.

13. Banyakkan makan buahan -buahan bewarna unggu seperti berry, anggur, lobak unggu kerana  ia makanan kaya antioksidan dan menghalang kulit muka nampak tua. Untuk tampak lebih hebat anda boleh mencuba VivIx kerana ia sangat kaya antioksidan dan mampu menjadikan kulit anda muda 25 tahun dari usia sebenar anda! Buah-buahan berry, anggur dan lobak unggu sangat sukar didapati dan mahal. Tetapi dengan Vivix anda terbukti hebat mendapat 10 kali ganda lebih kandungan buah tersebut! 

4. Kurangkan berpikir tentang masalah yang remeh temeh. Ini mengelakkan anda sentiasa dalam keadaan tertekan. Sangat tidak baik untuk kesihatan kulit keran ia mempercepatkan usia nampak lebih tua.

15. Sentiasa mengamalkan memakai mask atau topeng muka untuk membuang kulit mati. Selain untuk diminum ESP boleh dijadikan mask. Ini mempercepatkan lagi kulit bekerja .

Tips-tips diatas sangat membantu mereka yang diluar sana yang kerap berhadapan dengan masalah kulit kusam dan kering.

Produk yang di cadangkan adalah produk yang sangat bekesan dan telah diguna pakai oleh semua manusia sejak 100 tahun dahulu. Tiada paraben, bahan tiruan, pewarna tiruan, 100% semulajadi!

Boleh dapatkan juga di talian 017-7697364. 


====
ANDA WAJIB BACA INI !
====








KOLAGEN PERLAKING PALING TERBAIK DI PASARAN UNTUK KULIT CANTIK DALAM MASA 7 HARI!



No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...