Friday, May 15

Cara mudah cuci kasut sekolah anak dengan cepat dan senang | Basic H


Basic H pakar cuci kasut sekolah!

Pernah tak ibu-ibu , kakak-kakak, emak-emak, adik-adik , abang-abang di luar sana yang ada mengalami masalah susah atau sangat malas nak membasuh kasut sekolah?

Bukan apa, sebab kita boleh bayangkan betapa kotornya kasut sekolah ni kan setelah seminggu bersekolah. Biasanya kerja-kerja mencuci ini sangat memeritkan. Kasut perlu disental dengan bersunguh-sungguh supaya segala kekotoran hitam tu boleh hilang.

Nak tak saya tunjukkan cara bagaimana nak bersihkan kasut putih ni dengan mudah dan senang tanpa perlu bersusah payah memberus?

Ok mari saya kenalkan produk Shaklee yang sangat power iaitu Basic H! tag line Basic H ni guna titik-titik je bukan kena guna banyak pun untuk membersihkan kasut sekolah yang hitam tu. Mudah kan? Dengan hanya beberapa titis dan rendam beberapa jam dan akan lihat kotoran hilang sepenuhnya!

Basic H pelbagai guna


Basic H ni tersangatlah jimat penggunaanya. Main titis -titis je bukan guna bersudu - sudu.
Yang paling penting ianya sangat mesra alam dan tidak merosakkan tangan kerana kandungan semulajadinya yang diperbuat daripada ekstrak kelapa dan jagung. Aneh bukan?
Tapi itulah kehebatannya. 

Bagi sesiapa yang ingin mencuba produk terbaik ini sila hubungi Cik Amy di 017-7697364.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...