Thursday, May 7

Cara merawat rambut kering dan kusut | Replenishing Conditioner

Replenishing Conditioner
Untuk Melembap dan Mengisi setiap Helai Isi Rambut

Formula intensif  conditioner untuk setiap jenis rambut yang meningkatkan kesihatan rambut  dan penawar rambut kering, rapuh dan sering dirawat menggunakan bahan kimia.
Emolien pekat dan elemen struktur asli meresap kedalam rambut yang kering , terlebih proses untuk membina semula keanjalan dan kekuatan.

Humectant asli mengikat dan mengekalkan kelembapan untuk memulihkan kilauan dan fleksibiliti. Gunakannya sekali atau dua kali seminggu agar rambut:
  • Berkilat - Pelincir Semulajadi dan ekstrak herba menambah kelembapan rambut dan melicinkan permukaan rambut untuk lebih kilat. Menghasilkan rambut yang lembut seperti sutera.
  • Dipulihkan - Scalp Health Complex membantu menormalkan dan melembapkan kulit kepala dan rambut yang diproses secara kimia dan dikasari.
  • De-Frizzed - Humectant dan protein asli membantu membina semula kerosakkan kepada bilah rambut , untuk melembutkan dan meningkatkan teskstur rambut.
  • Berdaya Tahan - Ramuan penguat semulajadi menambah body, fleksibility dan pengurusan rambut.
LighWeight Conditiner Shaklee boleh didapati melalui pengedar sah Shaklee Sila hubungi nombor dibawah untuk pembelian:

Pengedar Shaklee (Pasir Gudang): Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com


DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!
Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup dan layak menikmati penjimatan hebat sehingga 25% setiap pembeliaan. Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...