Tuesday, May 5

Rahsia cantik dan awet muda di usia tua | Set Kecantikan,



Soalan tentang Vitamin C yang anda perlu tahu:

1) Tahukan anda badan kita tak boleh menghasilkan Vitamin C? 
 Vitamin C hanya terdapat pada sayur - sayuran dan buah - buahan sahaja. Tahukan anda hanya haiwan yang boleh menghasilkan vitamin C dlam badan mereka?

2) Tahukan anda Vitamin C tidak kekal dalam badan kita?
Setiap hari manusia akan melakukan pelbagai aktiviti seperti tidur, makan, kerja, bersukan dan sebagainya. Maka vitamin C dalam badan manusia akan hilang setiap hari dan proses ini berulang setiap hari. Para perokok adalah golongan paling teruk yang kehilangan vitamin C dalam badan mereka sungguh menakutkan bukan?

3)  Berapakah kadar keperluan Vitamin C diperlukan dalam badan manusia setiap hari?Badan manusia perlukan sekurang - kurangnya 1000mg Vitamin C setiap hari. Vitamin C bersifat larut air dan berterusan hilang dari tubuh badan kita setiap hari.

1 biji Vitamin C Shaklee (1000mg) = 15 biji buah termasuk kulitnya.


4) Kenapa kita perlukan Vitamin C setiap hari?
Amalan setiap hari makan vitamin C ini mampu memperbaiki simptom pendarahan bagi penyebab gusi berdarah, lebam kulit,  pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering , ruam dan kanser.
Membentuk Kolagen, ianya mampu menghalang kedutan awal usia dan mengelak otot menjadi lembik.
Sistem imun badan manusia akan meningkat terhasilnya sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih tinggi serta membantu sel darah putih menentang bakteris dan kuman.
Memerangi Kanser dimana meransang pengeluaran T-cells untuk melawan sel - sel kanser dan membuang bahan - bahan kimia berbahaya.
Mencantikkan kulit dimana kulit bertambah cerah dan mengelakkan terjadinya jeragat di muka.
Memperbaiki insomnia stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.
Mengekalkan kolestrol sihat menghalang penyakit jantung.


Vitamin C & E ini wajib ada dalam setiap isi rumah kerana ia adalah vitamin asas yang anda perlu jaga bagi mengekalkan kesihatan anda setiap hari. Sememangnya Vitamin C Shaklee adalah sangat baik kerana ia vitamin semulajadi, lebih ekonomi kerana setiap botol mampu bertahan selama 6 bulan penggunaan. Maka rebutlah peluang anda untuk membeli ketika harga lebih jimat ini.

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit” Saya adalah pengedar sah Shaklee kawasan Pasir Gudang Johor. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh dunia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Pengedar Pasir Gudang : Amy Munirah 
Contact No | Sms | Whatsapp : 017 - 7697364
 Shaklee Independent Distributor : ID No. : 930991  
 Facebook | Instagram : Amy Munirah
Email : Leowills@hotmail.com

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Keahlian seumur hidup Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook 





No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...